کد خبر: 505961
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۱:۰۵:۰۰
| |

مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس:

آمریکا هیچ‌گاه نخواسته انقلاب اسلامی را به رسمیت بشناسد / راهبرد دولت سیزدهم باید در خصوص مذاکرات مشخص باشد

یک نماینده مجلس گفت: آمریکا گفته می خواهیم وارد مذاکره با دولت جدید ایران شویم؛ ضمن اینکه ایالات متحده همیشه خباثت خود را نسبت به ملت و کشور ایران به خرج داده و هیچگاه نخواسته انقلاب اسلامی و مردم ما را به رسمیت بشناسد.

آمریکا هیچ‌گاه نخواسته انقلاب اسلامی را به رسمیت بشناسد / راهبرد دولت سیزدهم باید در خصوص مذاکرات مشخص باشد
کد خبر: 505961
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۱:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی میرسلیم، نماینده تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم باید برای انجام مذاکرات مراقب خباثت های آمریکا باشد، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی مذاکرات هسته ای را با جدیت دنبال و نظارت خواهد کرد.

به گزارش خانه‌ملت، نماینده تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس افزود: راهبرد دولت سیزدهم باید در خصوص مذاکرات مشخص باشد و پس از آن نیز راهکار مبرهنی داشته باشد.

وی با اشاره به پیشنهاد آمریکایی ها برای مذاکره با دولت جدید ایران گفت: اکنون آمریکا گفته می خواهیم وارد مذاکره با دولت جدید ایران شویم؛ ضمن اینکه ایالات متحده همیشه خباثت خود را نسبت به ملت و کشور ایران به خرج داده و هیچگاه نخواسته انقلاب اسلامی و مردم ما را به رسمیت بشناسد.

این نماینده در مجلس بیان کرد: آمریکایی ها همیشه به ما خیانت کرده‌اند و رفتار متظاهر گونه ای در قبال کشورمان داشته اند؛ قطعا این بار هم فکر نمی کنم سیاست خود را تغییر دهد؛ البته صحبت هایم به این معنا نبوده که ما نمی خواهیم مذاکره کنیم، منتها دولت باید مدبرانه، عاقلانه و داهیانه وارد مذاکرات شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها