کد خبر: 506019
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۲:۴۶:۰۹
| |

محمد مخبردزفولی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اعلام کرد:

امکان حل مشکل تنش آبی 702 روستای خوزستان ظرف سه تا چهار ماه

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: در دو سه روز گذشته همکاران ما در استان حضور پیدا کردند و با هماهنگی استاندار تصمیم گرفتند که مشکل 471 روستا از 702 روستایی که دارای تنش آبی هستند را حل کنند.

امکان حل مشکل تنش آبی 702 روستای خوزستان ظرف سه تا چهار ماه
کد خبر: 506019
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۲:۴۶:۰۹

اعتمادآنلاین| رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: به نظر می‌آید می‌توان با اعتبار 200 یا 300 میلیاردی که بخشی از آن را ما پرداخت می‌کنیم، مشکل روستاهایی که دارای تنش آبی هستند را حل کرد.

به گزارش ایسنا، محمد مخبردزفولی امروز (28 تیرماه) در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب شهدای هویزه، اظهار کرد: در دو سه روز گذشته همکاران ما در استان حضور پیدا کردند و با هماهنگی استاندار تصمیم گرفتند که مشکل 471 روستا از 702 روستایی که دارای تنش آبی هستند را حل کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به نظر می‌آید می‌توان با اعتبار 200 یا 300 میلیاردی که بخشی از آن را ما پرداخت می‌کنیم، مشکل این روستاها را حل کرد؛ در جلسه استانداری در این خصوص تصمیم خواهیم گرفت که بتوان ظرف سه تا چهار ماه، مشکل این روستاها را حل کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در پایان گفت: چند کار ضربتی از جمله استقرار مخازن در روستاها و اجاره 100 تانکر آب انجام شد تا آبرسانی به صورت 24 ساعته انجام و مشکل حل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها