کد خبر: 506067
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۴:۵۹:۱۴
| |

اسماعیل حلالی،پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

آل‌کثیر از روی بی‌تجربگی پنالتی را خراب کرد/ گل‌محمدی در مورد بازی محتاطانه چیزی نگفته بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان خیلی با احتیاط کار کردند، با وجود اینکه برنامه ای برای بازی محتاطانه نداشتند!

آل‌کثیر از روی بی‌تجربگی پنالتی را خراب کرد/ گل‌محمدی در مورد بازی محتاطانه چیزی نگفته بود
کد خبر: 506067
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۴:۵۹:۱۴

اعتمادآنلاین| اسماعیل حلالی در رابطه با دربی 96 پایتخت اظهار داشت: این دیدار در حد بازی‌های لیگ نبود و هر دو تیم محتاط و بی انگیزه بودند. در طول بازی به جز موقعیت‌هایی که در شروع مجدد شکل گرفت، موقعیت‌ دیگری برای گلزنی ایجاد نشد و کار ترکیبی نداشتیم.

به گزارش میزان،وی با تاکید بر اینکه ما پنالتی‌زن‌های خوب نداریم گفت: هر چه بازی به آخر رفت محتاطانه‌تر شد، در نهایت هم بازی به پنالتی کشید؛ پنالتی هم که 50 - 50 است و استقلال برد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با اشاره به اینکه بهترین‌های فوتبال جهان هم ممکن است پنالتی را خراب کنند، تصریح کرد: جام‌حذفی شرایط سختی است، حریف هم استقلال بود و این مشکل را دوچندان می‌کرد. توانمندی آل‌کثیر و عبدی بالا است، اما تجربه پنالتی‌زنی در این شرایط را نداشتند.

وی در رابطه با داوری عنوان کرد: علیرضا فغانی جزو افتخارات ایران است. او از همه نظر عالی و آماده بود به جز یک صحنه که مطهری خطا کرد و باید اخراج می‌شد و از چشم داور دور ماند. عملکرد سرمربی تیم پرسپولیس خوب بود. من با مطهری صحبت کردم او گفت گل‌محمدی در مورد بازی محتاطانه چیزی به ما نگفته بود و صرفاً روزمان نبود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها