حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

هیچ مصوبه‌ای درباره ممنوعیت سگ گردانی نداریم

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ مصوبه‌ای درباره ممنوعیت سگ گردانی نداریم چرا که این طرح تعیین تکلیف نشده و درباره جزئیات آن تصمیم نهایی را نگرفتیم. شورا هنوز وارد محتوای این طرح نشده است.

هیچ مصوبه‌ای درباره ممنوعیت سگ گردانی نداریم
کد خبر: 506142
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۰۸:۳۹:۱۰

اعتمادآنلاین| چند روزی‌ست که موضوع سگ گردانی تبدیل به یک چالش شده است و در روزهای اخیر شاهد واکنش‌های متفاوت مردم و مسئولین بودیم. در صحن شورای شهر نیز درباره جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازدید کودکان در بوستان‌های شهر تهران بحث و گفت‌وگو شد و هر یک از اعضای شورا نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند اما سوال اینجاست که این طرح به کجا رسیده و آیا قرار نیست پارک‌هایی برای افرادی که سگ دارند تعیین شود تا شاهد تردد آن ها در خیابان نباشیم؟

به گزارش برنا، حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تصویب یک فوریت برای رسیدگی به طرح جداسازی محل گردش حیوانات خانگی گفت: جلسه گذشته صحن علنی شورای شهر تهران «یک فوریت» این طرح به تصویب رسید و حال باید منتظر بمانیم تا به کمیسیون تخصصی برود و جزئیات آن مورد بررسی قرار گیرد.

او افزود: هیچ مصوبه‌ای درباره ممنوعیت سگ گردانی نداریم چرا که این طرح تعیین تکلیف نشده و درباره جزئیات آن تصمیم نهایی را نگرفتیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید براینکه شورا هنوز وارد محتوای این طرح نشده است، تصریح کرد: صحن علنی شورا هنوز وارد محتوا نشده است و این طرح باید فعلا در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مورد بررسی قرار گیرد و اعضای کمیسیون نظر خود را اعلام کنند.

نظری در پاسخ به این سوال که برنامه شورا برای تعیین پارک‌هایی مشخص مخصوص افرادی که سگ دارند چیست؟ گفت: هنوز وارد جزئیات نشدیم و نمی‌توان درباره این موضوع صحبت کرد درواقع پس از اعلام نظر و تصمیم اعضای کمیسیون تخصصی مصوبه را به مردم اعلام خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها