ضمن تبریک به مناسبت عید قربان

هنیه به رژیم صهیونیستی درباره تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی عید سعید قربان را به ملت فلسطین و سراسر امت اسلامی و عربی تبریک گفت.

هنیه به رژیم صهیونیستی درباره تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد
کد خبر: 506191
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۰:۲۷:۳۸

اعتمادآنلاین| اسماعیل هنیه ابراز امیدواری کرد عید سال آینده ملت فلسطین و امت اسلام شاهد آزادسازی مقدسات فلسطین و مسجد الاقصی باشند.

به گزارش ایسنا، هنیه با اشاره به اینکه این عید، عید قربانی و پیروزی است، تاکید کرد که ملت فلسطین در سرتاسر این سرزمین به ویژه قدس شریف وارد نبرد آزادسازی سرزمین و مقدسات و بازپس‌گیری حقوق خود شده است.

وی اظهار کرد که یکی از نتایج نبرد شمشیر قدس، پایان دادن به 12 سال نخست وزیری بنیامین نتانیاهو بود و بحران‌های داخلی این رژیم قطعا دامن این رژیم را خواهد گرفت.

رئیس دفتر سیاسی حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت که هدف از اقدامات و تجاوزات اخیر اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی و قدس شریف، سرپوش نهادن بر شکست این رژیم و کم‌رنگ کردن پیروزی بزرگ مقاومت در نبرد شمشیر قدس است.

اسماعیل هنیه با اشاره به اینکه حماس به عهدی که با قدس و ساکنان آن بسته پایبند است و همچنان به دفاع از آن ادامه می‌دهد، دشمن صهیونیستی را از هرگونه تعرض به مسجد الاقصی و مقدسات قدس برحذر داشت.

هنیه تاکید کرد که حماس در کنار مردم غزه ایستاده و به وعده خود مبنی بر شکستن محاصره و بازسازی ویرانی‌ها در این باریکه پایبند است و اجازه نخواهد داد تا دشمن صهیونیستی از التزامات خود در جریان توافق آتش‌بس شانه خالی کند.

وی در پیامی به اسرای فلسطینی گفت که مقاومت به عهد خود پایبند است و آزادی اسرا همچنان در راس اولویت‌های حماس قرار دارد.

هنیه تاکید کرد که موضع حماس ثابت است و این جنبش از شروط خود برای مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی 1948 نبردی قهرمانانه از خود به نمایش گذاشتند و در کنار ساکنان قدس در نبرد اخیر ایستادند، عنوان کرد که حماس نسبت به سرزمین، هویت و تاریخ فلسطین وفادار خواهد ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها