کد خبر: 506273
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۴:۰۶:۰۹
| |

آغاز اردوهای پارالمپیکی‌ها از یکم مرداد

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری اردوهای وزنه‌برداری، والیبال، دوومیدانی و تیراندازی از یکم مرداد در تهران خبر داد.

آغاز اردوهای پارالمپیکی‌ها از یکم مرداد
کد خبر: 506273
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۴:۰۶:۰۹

اعتمادآنلاین| مسعود حمیدی، درباره وضعیت اردوهای پارالمپیکی با توجه به تشدید بیماری کرونا، اظهار کرد: اردوی ورزشکاران پارالمپیکی تداوم دارد و مشکلی در برگزاری اردوها وجود ندارد، به طوری که اردوی وزنه‌برداران تا روز پنج‌شنبه 31 تیر در لاهیجان به پایان می‌رسد و بلافاصله اردوی آن‌ها از روز شنبه دوم مرداد در سالن وزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز و تا زمان اعزام به توکیو ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، او گفت: اردوی 3 بانوی تیرانداز اعزامی به توکیو و هم‌چنین تیم ملی والیبال نشسته مردان نیز از روز شنبه دوم مرداد در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز و تا زمان اعزام به توکیو ادامه خواهد داشت.

حمیدی هم‌چنین درباره اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر خاطرنشان کرد: با پایان پنجمین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در قم، ششمین اردوی این تیم ابتدا در اصفهان و سپس آخرین اردو که وصل به اعزام است در تهران برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری اردوی دوومیدانی کاران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب خبر داد و افزود: این اردو از روز شنبه دوم مرداد با حضور 9 ورزشکار در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: 45 سهمیه در بخش جانبازان و معلولان سهمیه کسب کردیم که از این تعداد 42 نفر در بازی‌های پارالمپیک توکیو شرکت خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها