بابک دین‌پرست، دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا:

اوج نظارت امروز همزمان با عید قربان در حال اجراست

دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: با توجه به اوج فعالیت مراکز عرضه دام در روز عید قربان، انتظار می رود نظارت دانشگاه های علوم پزشکی در استان ها و بخش های ذیربط ستادی وزارت بهداشت در این خصوص تقویت شود.

اوج نظارت امروز همزمان با عید قربان در حال اجراست
کد خبر: 506389
|
۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ۱۰:۳۲:۵۳

اعتمادآنلاین| بابک دین‌پرست دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مسئولیت مستقیم نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و برخورد با متخلفین و ناقضین پروتکل های بهداشتی با دانشگاه‌های علوم پزشکی استانها است و بر همین اساس این نظارت ها بر مراکز عرضه دام نیز با همکاری سازمان دامپزشکی کشور اعمال می شود.

به گزارش فارس، معاون وزیر کشور افزود؛ با توجه به اوج فعالیت مراکز عرضه دام در روز عید قربان، انتظار می رود نظارت دانشگاه های علوم پزشکی در استان ها و بخش های ذیربط ستادی وزارت بهداشت در این خصوص تقویت شود.

دین پرست خاطر نشان کرد: به منظور اطمینان هرچه بیشتر از اجرای وظایف بخش های ذیربط و با توجه به درخواست وزارت بهداشت، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا به استانداران دستور داده است، حمایت از روند نظارت بر مراکز عرضه دام برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در روز عید قربان تشدید شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها