اعلام آمادگی مجلس برای تقویت همکاری همه‌جانبه کشور‌های اسلامی

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشور‌های اسلامی بر آمادگی مجلس برای تقویت رایزنی و همکاری همه جانبه میان کشور‌های اسلامی تاکید کرد.

اعلام آمادگی مجلس برای تقویت همکاری همه‌جانبه کشور‌های اسلامی
کد خبر: 506417
|
۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ۱۱:۴۲:۰۴

اعتمادآنلاین| رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشور‌های اسلامی بر آمادگی مجلس برای تقویت رایزنی و همکاری همه جانبه میان کشور‌های اسلامی تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن عیدالاکبر قربان را به رؤسای مجالس کشور‌های اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام او به شرح ذیل است:

«السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

خرسندم صمیمانه‌ترین، تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عید قربان، عیدالاکبر مسلمانان جهان پذیرا باشید.

همگان باور داریم که انسجام و یکپارچگی فیمابین کشور‌های مسلمان، صمیمیت و یکرنگی، مظهر بالندگی و پیشرفت و تقویت جهان اسلام به شمار می‌رود و در این میان مجالس کشور‌های اسلامی ایفاگر نقش اساسی در نیل به انسجام و وحدت امت بزرگ اسلامی می‌باشند.

معتقدم در این برهه از زمان که فریضه مناسک حج تمتع در سرزمین وحی به سبب فراگیری ویروس کرونا به شکل محدود انجام می‌شود، توجه بر همدلی و تأمین سلامت جوامع اسلامی در برابر ویروس منحوس کرونا، حائز اهمیت است.

فرصت را غنیمت شمرده؛ با تأکید بر آمادگی مجلس شورای اسلامی جهت تقویت رایزنی و همکاری همه جانبه میان کشور‌های اسلامی، موفقیت روزافزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و سربلندی و عزت امت اسلامی را از خدای سبحان مسئلت دارم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها