تکذیب یک ادعای خلاف واقع منتسب به رییس قوه قضائیه

ادعای خلاف واقع منتسب به رییس قوه قضائیه در مورد مشکلات استان خوزستان تکذیب شد.

تکذیب یک ادعای خلاف واقع منتسب به رییس قوه قضائیه
کد خبر: 506546
|
۱۴۰۰/۰۴/۳۱ ۱۰:۰۳:۱۰

اعتمادآنلاین| در پی بحرام کم آبی و به دنبال ان بروز برخی ناآرامی‌ها در استان خوزستان و سوء استفاده گروهک‌های ضد انقلاب برای بروز تنش در فضای میدانی این استان اخیرا در فضای مجازی مشاهده شده است که اظهار نظری خلاف واقع از سوی رئیس قوه قضائیه منتشر شده است که بدین وسیله این دست اظهار نظرها تکذیب و عنوان می‌شود تنها مرجع رسمی برای انتشار اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای مرکز رسانه قوه قضائیه و مجموعه‌های تابعه آن یعنی روابط عمومی، خبرگزاری میزان و روزنامه حمایت هستند.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه؛ بنابر این گزارش پیشتر و در روزهای آغازین بروز تنش آبی در خوزستان بود که با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای یک هیات ارشد قضایی و اجرایی برای حل مشکل عازم خوزستان شد.

دو روز بعد یعنی در تاریخ 28 تر 1400 حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با تقدیر از سفر هیئت ویژه بررسی مشکلات آب مردم خوزستان به این استان اظهار داشت: بررسی مسئله مشکلات آبی خوزستان و ارائه گزارش آن به دولت کار لازمی بود اگر چه دیر انجام شد، اما پیگیری‌ها نباید محدود به یک سفر و یک گزارش شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به دادستان کل کشور و سازمان بازرسی مأموریت داد موضوع را تا حصول نتیجه روشن و قطعی و حل مشکل و جلوگیری از تکرار مشکلات مشابه پیگیری کنند و گزارش آن را نیز به اطلاع مردم برسانند.

رئیس قوه قضائیه از مردم خوزستان نیز خواست تا اجازه ندهند دشمنان از مطالبات به حق آن‌ها سوءاستفاده کنند و در عین حال به دادستان حوزه قضائی مربوطه مأموریت داد مواردی که منجر به آسیب دیدن یا کشته شدن افراد شده با جدیت و فوریت پیگیری و با عوامل این اقدامات برخورد کند تا موضوع برای همگان روشن شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها