کد خبر: 506664
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۰۹:۱۹:۰۰
| |

44 میلیون آمریکایی مستاجرند

ارزان‌ترین نرخ اجاره در بین تمامی شهرهای آمریکایی متعلق به شهر چدار رپیدز در آیوا بوده است و پس از این شهر نیز هیالا در فلوریدا قرار دارد.  

44 میلیون آمریکایی مستاجرند
کد خبر: 506664
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۰۹:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ارزیابی های صورت گرفته توسط موسسه ولت هاب نشان می دهد که در حال حاضر حدود 44 میلیون نفر از شهروندان آمریکایی مستاجر هستند و با توجه به افزایش قیمت مسکن در ماه های اخیر تحت تاثیر شیوع کرونا و تعطیلی بخش بزرگی از اقتصاد، فشار وارد به این مستاجران بیشتر شده است. این موسسه با بررسی وضعیت بازار اجاره در 182 شهر آمریکا (از جمله 150 شهر بزرگ این کشور) در دو شاخصه اصلی: نرخ اجاره و استطاعت مالی اقدام به رتبه بندی شهرها کرده است.

به گزارش ایسنا، ارزان‌ترین نرخ اجاره در بین تمامی شهرهای آمریکایی متعلق به شهر چدار رپیدز در آیوا بوده است و پس از این شهر نیز هیالا در فلوریدا قرار دارد.

پیشتر اعلام شده بود به دنبال کاهش شدید در بخش عرضه مسکن، متوسط رشد قیمت خانه ها در بزرگ ترین اقتصاد جهان در ماه آوریل به بالاترین سطح خود در طول 15 سال اخیر رسیده است. در بازه زمانی 12 ماهه، رشد قیمت مسکن در 20 شهر بزرگ آمریکا 14.9 درصد اندازه گیری شده که این رقم نسبت به بازه مشابه به ماه قبل 0.4 درصد افزایش داشته است.

بهترین شهرها برای اجاره مسکن در سال 2021

1- سیو فالز- داکوتای جنوبی

2- چدار رپیدز- آیوا

3- اورلند پارک- کانزاس

4- فارگو- داکوتای شمالی

5- لینکلن- نبراسکا

6- کلمبیا- مری لند

7- بیسمارک- داکوتای شمالی

8- ال پاسو- تگزاس

9- لویستون- مین

10- نشوا- نیو همپشایر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها