کد خبر: 506687
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۰:۰۶:۰۰
| |

فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

963 نفر در بیمارستان‌های هرمزگان تحت مراقبت‌اند / ویروس کرونای دلتا در سراسر شهرهای هرمزگان پراکنده شده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: روز گذشته 184بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع 963نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبت‌اند از مجموع بستری ها، 115 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 25نفر از آنها وخیم است.

963 نفر در بیمارستان‌های هرمزگان تحت مراقبت‌اند / ویروس کرونای دلتا در سراسر شهرهای هرمزگان پراکنده شده است
کد خبر: 506687
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۰:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: با جان باختن 13 نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 583 نفر رسید.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز گذشته 184بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع 963نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، 115 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 25نفر از آنها وخیم است.

نوروزیان اضافه کرد: ویروس کرونای دلتا در سراسر شهرها و روستاهای هرمزگان پراکنده شده است و در صورت رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی، بزودی این ویروس، ویروس غالب در استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افراد بالای 50 سال هرمزگانی که از مرکز جامع سلامت پیامک تزریق واکسن دریافت کرده اند می‌توانند به مراکز تجمیعی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: این افراد قبلاً در مراکز جامع سلامت پرونده پزشکی تشکیل داده بودند.

این مقام مسئول با بیان اینکه افرادی هم که پرونده پزشکی ندارند با مراجعه حضوری به نزدیکترین مرکز جامع سلامت محل زندگی خود در سامانه سیب نام نویسی کنند، تصریح کرد: اکنون 85 درصد افراد بالای 50 سال هرمزگانی در سامانه سیب نام نویسی کرده اند که از طریق پیامک زمان و مکان واکسیناسیون به آن‌ها اعلام می‌شود.

حسین پور با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه‌های سنی بالاتر هم به شرط نام نویسی در سامانه سلامت در استان هرمزگان ادامه دارد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 206 هزار نفر در استان هرمزگان علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها