تشکیل کمیته بین المللی تحقیقات درباره جنایات اسرائیل/ فلسطین استقبال کرد

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره تشکیل کمیته تحقیقات بین المللی مستقل برای بررسی نقض‌های رژیم صهیونیستی نشان دهنده پافشاری جامعه بین المللی برای اجرای قوانین بین المللی و حمایت از حقوق بشر فلسطین است.

تشکیل کمیته بین المللی تحقیقات درباره جنایات اسرائیل/ فلسطین استقبال کرد
کد خبر: 506702
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۰:۲۷:۳۶

اعتمادآنلاین| وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره تشکیل کمیته تحقیقات بین المللی مستقل برای بررسی نقض‌های اسرائیل نشان دهنده پافشاری جامعه بین المللی برای اجرای قوانین بین المللی و حمایت از حقوق بشر فلسطین است. این کمیته تمام نقض‌های حقوق بشر از سوی اسرائیل و دلایل ریشه‌ای آن از جمله تبعیض نژادی و سرکوب براساس هویت را بررسی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، در این بیانیه بر اهمیت ایجاد مکانیزم‌هایی برای مجازات رژیم صهیونیستی و مشخص کردن عاملان جنایت‌ها و آمادگی فلسطین برای ارائه تمام اطلاعات لازم جهت حمایت از روند حقوقی برای مقابله با جنایت‌های این رژیم از جمله مهاجرت اجباری، تجاوز، تبعیض، محاصره، قتل و مجازات دسته جمعی تأکید شده است.

در این بیانیه از جامعه جهانی و نهادهای آن خواسته شده در فعالیت کمیته برای از بین بردن نظام استعمار و آپارتاید رژیم صهیونیستی و پایان اشغال همکاری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها