«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| زن آمریکایی اتومبیلش را در سرعت 190 کیلومتر به دست تقدیر سپرد!

یک زن آمریکایی که اتومبیلش را در سرعت بالا به دست تقدیر سپرده بود پس از برخورد با تیر چراغ برق و یک خودرو دیگر، وارد یک خانه شد و بعد از آن به بازداشتگاه رفت.

دور دنیا| زن آمریکایی اتومبیلش را در سرعت 190 کیلومتر به دست تقدیر سپرد!
کد خبر: 506703
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک زن آمریکایی که اتومبیلش را در سرعت بالا به دست تقدیر سپرده بود پس از برخورد با تیر چراغ برق و یک خودرو دیگر، وارد یک خانه شد و بعد از آن به بازداشتگاه رفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، پایگاه اطلاع‌رسانی آدیتی سنترال در گزارشی نوشت، یک زن ساکن ایالت اوهایو که در سرعت 190 کیلومتر دست خود را از روی فرمان برداشته و خود را به دست تقدیر سپرده و اجازه داده بود هرچه تقدیر برایش خواسته پیش آید، به همراه دختر 11ساله‌اش بعد از برخورد با یک تیر چراغ برق و یک خودرو عبوری، وارد یک خانه متروکه شد و بخش‌‌هایی از آن را ویران کرد تا توسط پلیس دستگیر شود.

این زن در بازجویی اولیه پلیس به ماموران گفت: من با مشکلات بسیاری مواجه شده‌ام و کارم را هم از دست داده‌ام، از این رو ترجیح دادم که دست تقدیر، راندن اتومبیلم را بر عهده گیرد.

این پاسخ کافی بود تا مامور پلیس آزمایش الکل و مواد مخدر را به پرونده این زن اضافه کند و گرچه نتیجه آزمایش منفی بود و در پرونده پزشکی‌اش هم هیچ نوع اختلال روانی‌ای مشاهده نشد، اما به اتهام تجاوز به املاک غیر و به خطر انداختن جان یک کودک، به زودی در دادگاه محاکمه می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها