کد خبر: 506727
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۱:۴۴:۰۰
| |

آرش نجیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

طی 24 ساعت گذشته تست کرونای هزار و 432 نفر در اصفهان مثبت شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مراجعه سه هزار و 449 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه طی 24 ساعت اخیر خبر داد و گفت: تست یک هزار و 432 نفر از این افراد مثبت کرونا بوده است.

طی 24 ساعت گذشته تست کرونای هزار و 432 نفر در اصفهان مثبت شد
کد خبر: 506727
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۱:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| آرش نجیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز منطقه کاشان اظهار داشت: در حال حاضر یک‌هزار و 908 تخت بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درگیر بستری بیماران مبتلا به کرونا شده‌اند.

به گزارش مهر، وی به مراجعه سه هزار و 449 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه طی 24 ساعت اخیر خبر داد و گفت: تست یک هزار و 432 نفر از این افراد مثبت کرونا بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه با بیان اینکه 323 نفر از این بیماران جدید طی 24 ساعت اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند، ابراز داشت: در حال حاضر 243 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر 260 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند، گفت: همچنین در این بازه زمانی 20 بیمار مشکوک به کرونا جان باخته‌اند که تاکنون تست 13 نفر مثبت کرونا بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها