کد خبر: 506741
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۲:۲۴:۰۰
| |

حسین چیت‌فروش، مشاور فرمانده ارتش پایگاه هوایی:

پایگاه هوایی همدان یکی از ارکان حفظ حفاظت از غرب کشور است

مشاور فرمانده ارتش پایگاه هوایی گفت: پایگاه هوایی همدان یکی از ارکان حفظ حفاظت از غرب کشور است اگر نیروی هوایی در ماجرای کردستان وارد نمی‌شد شهید چمران در همان ایام به شهادت می‌رسیدند.

پایگاه هوایی همدان یکی از ارکان حفظ حفاظت از غرب کشور است
کد خبر: 506741
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۲:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسین چیت فروش، مشاور فرمانده ارتش پایگاه هوایی نقش ارتش و نیروی هوایی در دفاع مقدس را ماندگار دانست و گفت: 30 تیر سال 61 سالروز شهادت شهید دوران است.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران قدرت انقلاب اسلامی را بهتر از ما شناختند، ادامه داد: آنها تلاش کردند فردی چون بختیار در قدرت باقی بماند و یا بعد از انقلاب تلاش کردند از جدایی طلبی حمایت کنند.

چیت فروش با اشاره به شهادت شهید محمد نوژه در دوران درگیری‌های کردستان و پیش از آغاز دفاع مقدس گفت: در اتفاقات کردستان نیروهای هوایی 17 شهید را تقدیم انقلاب کرد.

مشاور فرمانده ارتش پایگاه هوایی همدان را یکی از ارکان حفظ حفاظت از غرب کشور دانست و گفت: اگر نیروی هوایی در ماجرای کردستان وارد نمی‌شد شهید چمران در همان ایام به شهادت می‌رسیدند.

چیت فروش بسیاری از مشکلات دوران دفاع مقدس را حاصل خیانت منافقین عنوان کرد و ادامه داد: در فروغ جاویدان که اوج اقدامات منافقین بود نیروی هوایی توانست این گروه را درو کرد.

وی با بیان افتخار آفرینی نیروی هوایی در عملیات پر افتخار کمان 99 گفت: این اقدامی بود که سبب شد نیروی هوایی کشور مهمترین پایگاه هوایی عراق را بمباران کرده و دشمن را فلج کند.

وی اقدام شهید دوران و انجام عملیات بغداد را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: قرار بود کنفرانس غیر متعهدها که بزرگترین مجمع بعد از سازمان ملل به شمار می‌آید در عراق برگزار شده و آبرویی برای عراق ایجاد کند اما شهید دوران این برنامه را برهم زد.

مشاور فرمانده نیروی هوایی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی به قدرت نیروی هوایی آگاه بود و از آن در جبهه مقاومت استفاده کرد، ادامه داد: اگر می‌خواهیم ام‌القرای جهان اسلام باشیم باید در عرصه نیروی هوایی اقتدار داشته باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها