رئیس پلیس پایتخت خبرداد:

برخورد قانونی با باشگاه های مختلط در تهران/ فعالیت هرگونه سالن های مختلط ورزشی غیرقانونی است/ مواردی از فعالیت سالن های مختلط در تهران وجود داشته است

سردار حسین رحیمی گفت: فعالیت هرگونه باشگاه های مختلط غیرمجاز است و در تهران با چنین مواردی برخورد شده است.

برخورد قانونی با باشگاه های مختلط در تهران/ فعالیت هرگونه سالن های مختلط ورزشی غیرقانونی است/ مواردی از فعالیت سالن های مختلط در تهران وجود داشته است
کد خبر: 506796
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۰۷:۳۴:۲۳

اعتمادآنلاین| ورزش کردن امری است که برای بسیاری از افراد جز روزمره زندگی شده و برای برخی هم به اوقاتی برای ایام تابستان؛ فارغ از محیط کاری و درسی تبدیل شده است. باشگاه های ورزشی زیادی در تهران فعالیت می کنند که اغلب تحت نهاد و سازمان رسمی ای هستند و مجوز های فعالیت خود را به این شکل کسب کرده اند اما مسئله مورد توجه آن است که همین باشگاه های ورزشی و بدنسازی در بسیاری از مواقع بسیاری از موازن اخلاقی، شرعی و شئونات را زیرپا می گذارند و دقیقا طوری عمل می کنند که در چهارچوب مرتبط و قوانین موجود کشور نیست.

به گزارش برنا، این روزها تصاویری از باشگاه های ورزشی در فضای مجازی منتشر می شود که نشان می دهند هیجانات ورزشی و شور و نشاط آن رنگ متفاوتی به خود گرفته است و در این سالن ها زنان و مردان در کنار هم ورزش های همگانی ای انجام می دهند اما تصاویر آن ها هیچ رنگی از رعایت موازین اسلامی حاکم بر جامعه نیست. ویدیوها دست به دست می چرخند و به نوعی با ابلاغ هیجانات چنین ورزش هایی سعی دارند، مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند و بسیاری از علاقه مندان را وسوسه کنند تا در چنین کلاس هایی شرکت کنند اما دریغ از اینکه چنین سالن هایی دیر یا زود شناسایی می شوند و پلیس با صاحبان و متولیان آن برخورد می کند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره برخورد با چنین سالن های ورزشی ای گفت: هر گونه فعالیت باشگاه مختلط غیر قانونی و غیر مجاز است.

سردار رحیمی افزود: مواردی از فعالیت سالن های مختلط در تهران وجود داشته است که با آن برخورد شده است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: مسئولان چنین باشگاه های ورزشی ای بعد از برخورد تحویل مراجع قضائی داده شدند و باشگاه محل فعالیتشان پلمب شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها