پوستر نمایش ببو رونمایی شد

از پوستر نمایش «ببو» با طراحی محمدصادق زرجویان رونمایی شد.

پوستر نمایش ببو رونمایی شد
کد خبر: 506922
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۱۳:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| دو روز مانده به آغاز اجرا، از پوستر نمایش «ببو» با طراحی محمدصادق زرجویان رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، نویسنده و کارگردان نمایش «ببو» که از دوشنبه 4مرداد اجراهای خود را در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند، مهیار شیروانی است و بازیگران این نمایش(به ترتیب الفبا) عبارت از؛ پرستو الماس، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور، مسعود رمضانی هستند.

همچنین از دیگر عوامل این گروه نمایشی می‌توان به؛ «‌‎مجری طرح: محمد گودرزیانی»، «‌‎طراح نور: رضا خضرایی»، «‌‎طراح گریم: مریم سالاروند»، «‌‎مشاور طراحی صحنه: هادی بادپا»، «‌‎موسیقی: پوریا مهدی»، «گروه کارگردانی: ایمان حسینی و دانیال کریمی»، «‌‎مدیر اجرا: محمدرضا اربابی‌نیا»، «‌‎مدیر روابط‌عمومی: امیر قالیچی» و «‌‎مشاور رسانه‌ای: امیر پارسائیان‌مهر» اشاره کرد.

در خلاصه این نمایش که ژانری کمدی دارد، اینگونه آمده است که: در یکی از روزهایی که خانه‌ خالی‌ست و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او هم‌دستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیاء باستانی، در زیرزمین خانه‌شان گروگان گرفته. ناگهان مادرش به خانه باز می‌گردد و با این صحنه گروگان‌گیری روبرو می‌شود. کاراکترهای داستان در موقعیتی که اعتماد کردن، سخت‌ترین کار است، با موانع شخصیتی‌شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می‌شوند.

مهیار شیروانی که در کارنامه خود، نویسندگی و کارگردانی نمایش «یه هفته بعد هفته قبل» و همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «جنگل آسفالت» را دارد، از زمستان سال 1398 و پیش از آغاز پاندمی بیماری کرونا، به همراه گروه بازیگرانش تمرینات نمایش «ببو» را آغاز کرده بود.

یادآور می‌شود پیش‌فروش تخفیف‌دار نمایش «ببو» در سایت تیوال آغاز شده و این نمایش اجراهای خود را از ساعت 20:30 روز دوشنبه، چهارم مردادماه سال یک هزار و چهارصد، در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها