المپیک 2020| صحبت‌های جنجالی کوبیاک علیه والیبال ایران به المپیک رسید/ کاپیتان لهستان: روی ایران به‌عنوان یک تیم، حساب چندانی نمی‌کنم

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: روی تیم ملی ایران به‌عنوان یک تیم، حساب چندانی نمی‌کنم و آنها مرا تحت تأثیر قرار نمی‌دهند. ایران، تیمی است مثل تیم‌های دیگر که باید آنها را شکست دهیم تا رؤیاهای‌مان محقق شود.

المپیک 2020| صحبت‌های جنجالی کوبیاک علیه والیبال ایران به المپیک رسید/ کاپیتان لهستان: روی ایران به‌عنوان یک تیم، حساب چندانی نمی‌کنم
کد خبر: 506924
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۱۳:۰۳:۱۵

اعتمادآنلاین| تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در المپیک 2020 توکیو قرار است از ساعت 15:10 امروز (شنبه) به مصاف لهستان برود. دو تیم در طول رویارویی‌های خود، سابقه درگیری و تنش‌های زیادی دارند که می‌تواند در بازی حساس امروز هم تکرار شود.

میهاو کوبیاک کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان که صحبت‌های غیراخلاقی او هنوز از یاد هواداران ایرانی نرفته است، با جنجال‌سازی به مصاف بازی با ایران در المپیک رفته است. او در مورد بازی با ایران گفته است: من روی تیم ملی ایران به‌عنوان یک تیم، حساب چندانی نمی‌کنم و آنها مرا تحت تأثیر قرار نمی‌دهند. ایران، تیمی است مثل تیم‌های دیگر که باید آنها را شکست دهیم تا رؤیاهای‌مان محقق شود.

کوبیاک همچنین خاطر نشان کرده است: سرنوشت در اولین مسابقه، ایران و لهستان را به هم رساند و این به ما بستگی نداشت. ما می‌دانستیم که باید دیر یا زود با هم ملاقات کنیم. تمام تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه انجام خواهیم داد تا در پایان خوشحال باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها