سیل در عربستان؛ سه نفر جان باختند

یک خانواده سه نفره بر اثر جاری شدن سیل در مرکز « قبا » در جنوب شرق طائف عربستان سعودی جان خود را از دست دادند.

سیل در عربستان؛ سه نفر جان باختند
کد خبر: 506972
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۱۴:۵۸:۴۹

اعتمادآنلاین| رسانه‌های عربستان سعودی امروز (شنبه) گزارش دادند که بارش‌های سیل آسا که از عصر دیروز در برخی مناطق عربستان آغاز شده است موجب مرگ یک خانواده سه نفره در استان طائف شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش، این افراد شامل پدر، مادر و یک فرزند دختر در حالی که با اتومبیل به مرکز «قبا» در جنوب شرق طائف سفر کرده بودند، دچار سیل شدند و در حالیکه در اتومبیل نشسته بودند، سیل خودرو آن‌ها را با خود برد که پس از جستجوی امدادگران، اجساد آن‌ها پیدا شد.

پایگاه اطلاع رسانی سبق عربستان سعودی هم از نجات یافتن بسیاری از سیل زدگان در مناطق طائف و جان باختن سه نفر خبر داد و نوشت: سیل به مرکز قبا در استان طائف در مکه و روستاهای اطراف آن خسارت زیادی به خودروها، جاده‌ها و منازل مسکونی وارد کرد و موجب واژگون شدن تیرهای انتقال برق شد.

مناطق مختلف عربستان سعودی در روزهای گذشته شاهد ناپایداری وضعیت هوا، طوفان‌های شن، باران شدید و جاری شدن سیل بوده است.

تعدادی از کاربران عربستانی در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از جاری شدن سیل در مناطق مختلف این کشور منتشر کردند که در این تصاویر سیل، اتومبیل‌ها را با خود می‌برد و خسارات مادی به بار می‌آورد.

بر اساس گزارش رسانه‌های عربستان سیل در حالی در طائف به وقوع پیوسته که دمای این استان فراتر از 40 درجه سانتیگراد است.

مرکز هواشناسی عربستان سعودی در گزارش امروز (شنبه) خود پیش بینی کرده است که برخی از مناطق این کشور شاهد رعد و برق از متوسط ​​تا شدید همراه با وزش باد و گرد و غبار ناشی از آن باشد و رگبار باران و تگرگ که منجر به باران‌های سیل آسا شود، ادامه یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها