«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| عروس آمریکایی از خوشحالی راهی بیمارستان شد

یک عروس آمریکایی که به شدت از برگزاری مراسم عروسی خود خوشحال بود، در حین میدانداری جشن با داماد دچار سانحه شد و کارش به بیمارستان کشید.

دور دنیا| عروس آمریکایی از خوشحالی راهی بیمارستان شد
کد خبر: 507051
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک عروس آمریکایی که به شدت از برگزاری مراسم عروسی خود خوشحال بود، در حین میدانداری جشن با داماد دچار سانحه شد و کارش به بیمارستان کشید.

به گزارش اعتمادآنلاین، مجله «پیپل» در مورد این زن بدشانس نوشت: جولی بیل که از یک سال پیش قرار بود با پاول ریختر ازدواج کند اما به دلیل پروتکل‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا این کار انجام نشده بود دست آخر توانست ماه جاری میلادی مراسم ازدواج خود را در ایالت پنسیلوانیا با حضور مدعوین برگزار کند، اما ظاهراً تقدیر چنین رقم خورده که او جشن ازدواج معمولی نداشته باشد.

عروس 34ساله که همه چیز را برای جشن خود آماده دیده بود برای ابراز شادمانی همراه شوهر خود به میان مهمانان آمد که ناگهان پایش به شدت پیچ خورد و بر زمین افتاد. در نهایت کار به جایی رسید که اطرافیان او را با صندلی چرخدار به بیمارستان منتقل کردند.

به نوشته این مجله آمریکایی، با وجود این وقفه عروس که عزم خود را برای تکمیل مراسم جزم کرده بود، بعد از بستن آتل و تجویز مقادیر قابل توجهی مسکن به جشن عروسی‌اش بازگشت و مراسم را تکمیل کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها