المپیک 2020| برنامه نمایندگان ایران در چهارمین روز المپیک توکیو چیست؟/ والیبال ایران به دنبال دومین برد

نمایندگان ایران در چهارمین روز بازی‌های المپیک 2020 توکیو فردا(دوشنبه) در چهار رشته به مصاف رقبا می‌روند.

المپیک 2020| برنامه نمایندگان ایران در چهارمین روز المپیک توکیو چیست؟/ والیبال ایران به دنبال دومین برد
کد خبر: 507177
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ۱۶:۴۱:۳۶

اعتمادآنلاین| نمایندگان ایران در این روز در چهار رشته شنا، بدمینتون، بوکس و والیبال رقابت خود را آغاز می‌کنند؛ زمان برگزاری رقابت‌های قایقرانی به دلیل به دلیل شرایط جوی تغییر کرده است. در این رشته نازنین ملایی پیش‌تر موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی روئینگ صعود کند.

چهارمین روز رقابت ها با نخستین رویایی نماینده بدمینتون در المپیک آغاز می شود. بدمینتون ایران که پس از 13 سال ناکامی در کسب سهمیه توسط ثریا آقایی المپیکی شد. فردا ساعت 11:20 دقیقه به وقت محلی- (6:50 دقیقه به وقت تهران) در نخستین دیدار از مرحله گروهی برابر فاطیما عبدالرزاق از مالدیو به میدان می رود. بینجیائو از چین هم دیگر حریف ثریا آقایی در مسابقات المپیک محسوب می‌شود.

رویارویی بلند قامتان ایران با ونزئلا

بلندقامتان ایران در دومین دیدار خود در گروه نخست فردا- از ساعت 19:40 دقیقه به وقت ژاپن و 15: 10 دقیقه به وقت تهران به مصاف تیم ملی ونزوئلا می روند. ایران روز گذشته در نخستین بازی خود از رقابت‌های المپیک 2020 توکیو به مصاف لهستان رفت و در یک دیدار حساس و نفس‌گیر به برتری سه بر دو رسید. برزیل، ایتالیا، ژاپن، آمریکا و روسیه نیز در نخستین روز تقابل با حریفان خود با پیروزی از زمین خارج شدند.

رقابت نماینده وزن 75 کیلوگرم بوکس ایران برابر نماینده میزبان

شاهین موسوی دومین نماینده بوکس ایران در وزن 75 کیلوگرم و در گام نخست «یوتو موری‌واکی» 24 ساله از ژاپن میزبان را پیش رو دارد. این رقابت ساعت 12:36 دقیقه محلی- 8:06 دقیقه به وقت تهران آغاز می شود و موسوی در صورت کسب پیروزی در دومین مبارزه خود به مصاف «الکساندر کوژیناک» اوکراینی، قهرمان جهان و اروپا می‌رود.

روز گذشته دانیال شه‌بخش بوکسور وزن 57 کیلوگرم ایران در بازی‌های المپیک توکیو، در نخستین مبارزه خود (مرحله یک شانزدهم) به مصاف محمد حاموت از مراکش رفت که با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت. این بوکسور مراکشی سابقه قهرمانی در قاره آفریقا را داشت.

بوکسور سبک وزن ایران در دور بعد باید مقابل لازارو آلوارز کوبایی که مدال طلای جهان و برنز المپیک را در کارنامه دارد، روز چهارشنبه روی رینگ می رود.

رقابت جوانترین ورزشکار ایران در توکیو

متین بالسینی شناگر راه یافته به بازی های المپیک توکیو با جابجا کردن رکورد ملی ماده 200 متر پروانه در مسابقات انتخابی المپیک توانست مجوز حضور در المپیک 2020 را به عنوان تنها نماینده و جوانترین ورزشکار کشورمان در رقابت های المپیک توکیو کسب کند و به عنوان هفتمین المپین تاریخ شنای ایران شناخته شود.

وی فردا ساعت 19: 16 دقیقه به وقت محلی به آب می زند.

همچنین در حاشیه برگزاری رقابت های نمایندگان ایران نمایشگاه ایران زیبا با حضور مقامات ارشد ورزشی ایران در محل سفارت گشایش می یابد.

کاروان ایران تاکنون یک مدال طلا در تیراندازی کسب کرده است.

ایران در المپیک ریو 2016 با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.

المپیک توکیو به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه 1400 - 23 جولای 2021 در 33 رشته و 399 ماده به میزبانی ژاپن آغاز شد. ژاپن پیش از این میزبان المپیک 1964 بوده است. ایران در سی و دومین دوره بازی‌ها المپیک 68 سهمیه (11 زن و 57 مرد) در 16 رشته ورزشی کسب کرده است که در نهایت با 66 ورزشکار ( 10 زن و 56 مرد) راهی توکیو شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها