کد خبر: 507331
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ۱۲:۲۲:۰۰
| |

بهره‌برداری از طرح‌های زیست محیطی و مناطق آزاد با حضور رئیس‌جمهوری

مراسم بهره برداری از چند طرح بزرگ سازمان‌های حفاظت محیط زیست و مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی دقایقی پیش با حضور رییس جمهور به صورت تصویری در نهاد ریاست جمهوری آغاز شد.

بهره‌برداری از طرح‌های زیست محیطی و مناطق آزاد با حضور رئیس‌جمهوری
کد خبر: 507331
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ۱۲:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| هشتاد و پنجمین برنامه از افتتاح طرح‌های ملی ابتدا رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های سازمان‌های خود ارائه می‌کنند و پس از پاسخ به سوالات آقای روحانی بهره برداری از این طرح‌ها آغاز می‌شود. در پایان این مراسم هم رئیس جمهور سخنرانی می‌کند.


به گزارش ایلنا، چهار طرح تولیدی در منطقه آزاد کیش، بیست طرح از جمله مرحله دوم فولاد آذرآبادگان، تولید کولر گازی و چیلر مدیا شتاب الکترونیک، مجتمع تجاری اقامتی دنیز، تولید پیکاپ دنده اتوماتیک ارس خودرو و دیزل، 16 طرح اقتصادی و عمرانی در منطقه آزاد ارس و 9 طرح از جمله دو واحد آب شیرین کن پالایشگاه قشم و تولید شناورسازی کامران و هفت طرح اقتصادی و عمرانی در منطقه آزاد قشم طرح‌هایی هستند که در حوزه مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی با دستور رییس جمهور به بهره برداری می‌رسد.


در حوزه محیط زیست هم از سامانه‌های جامع و کلان حوزه‌های پایش محیط زیست و مطالعات بنیادی و کاربردی محیط زیست رونمایی می‌شود.


طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه، طرح‌های مشارکتی با صندوق ملی محیط زیست و 13 عنوان طرح‌های عمرانی زیست محیطی در کشور از جمله طرح‌هایی هستند که تا دقایقی دیگر به بهره برداری می‌رسند.


این طرح‌های ملی با سرمایه گذاری 2 هزار و 787 میلیارد تومان برای هزار و 49 نفر هم اشتغال ایجاد می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها