سخنگوی جمعیت هلال‌احمر خبر داد:

امدادرسانی به 9 هزارنفر در حوادث جوی دو هفته اخیر

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از با تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در 16 استان سیل زده کشور از امدادرسانی به نزدیک به 9000 نفر از متاثرین از سیل و حوادث جوی طی دو هفته اخیر خبرداد.

امدادرسانی به 9 هزارنفر در حوادث جوی دو هفته اخیر
کد خبر: 507490
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ۱۰:۲۹:۳۵

اعتمادآنلاین| محمد حسن قوسیان مقدم درباره آخرین آمارها از امدادرسانی جمعیت هلال احمر برای حوادث جوی و اقلیمی در کشور اظهارکرد: از روز 23 تیرماه تا ساعت 7 صبح پنجم مردادماه، 260 تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر که شامل 1022 امدادگر است در 61 شهرستان از 16 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان، خوزستان، مازندران، هرمزگان، یزد و کردستان عملیات‌هایی را انجام داده و به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کرده است که امدادرسانی در برخی از استان‌های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مجموع این عملیات‌های انجام شده طی دو هفته اخیر به 8923 سیل‌زده امدادرسانی شده و 1084 نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. 58 نفر به مناطق امن منتقل شدند.

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر شمار جانباختگان این حوادث را نیز هشت نفر اعلام کرد و گفت: این آمار همان آماری است که قبلا هم اعلام شده بود و تغییر نداشته است. متاسفانه طی دو هفته اخیر هفت نفر درپی سیلاب و یک نفر در پی اصابت صاعقه جان خود را از دست دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها