کد خبر: 507550
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ۱۳:۱۸:۰۰
| |

توحید معصومی، مشاور عالی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس:

مهلت ارسال آثار به جایزه تئاتر سرو تمدید شد

مشاور عالی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه تئاتر سرو را تا پایان مرداد ماه 1400 تمدید کردیم تا طیف بیشتری از فعالان حوزه تئاتر مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امکان حضور در این رقابت را پیدا کنند.

مهلت ارسال آثار به جایزه تئاتر سرو تمدید شد
کد خبر: 507550
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ۱۳:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ توحید معصومی، مشاور عالی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: با توجه به اینکه در دوران رکود نسبی تئاتر در کشور به علت شیوع ویروس کووید 19 قرار داریم و تئاتر با عدم تداوم واستمرار در اجراها روبه رو بوده است، تصمیم گرفته شده تا به پاس قدردانی از تلاش های نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان و فعالان حوزه تئاترهای تلویزیونی دومین دوره جایزه سرو را با تمرکز بر نمایشنامه ها، پژوهش، پایان نامه و تله تئاتر های منتشر شده در بازه زمانی 1390-1399 برگزار کنیم.


به گزارش ایرنا، معصومی افزود: بدین منظور و باتوجه به استقبال قابل قبول از این رویداد و درخواست های مکرر متقاضیان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه را تا پایان مرداد ماه 1400 تمدید کردیم تا طیف بیشتری از فعالان حوزه تئاتر مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امکان حضور در این رقابت را پیدا کنند.


وی اضافه کرد: کلیه ناشران و نمایشنامه نویسان و پژوهشگرانی که در دهه 90 کتاب پژوهشی یا نمایشنامه با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خلق و منتشر کرده اند می توانند در بخش نمایشنامه و پژوهش این جایزه حضور داشته باشند. همچنین دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پایان نامه دفاع شده با موضوعات مذکور دارند نیز می توانند مدارک مندرج در فراخوان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. تهیه کنندگانی که تئاترهای تلویزیونی و تله تئاتر با مضامین انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت در دهه 90 تولید کرده اند و آثار آنان از شبکه های سراسری و استانی رسانه ملی پخش شده است نیز می توانند آثار خود را تا پایان مرداد 1400 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.


وی در پایان اظهار امیدواری کرد درصورت مساعد بودن شرایط و بهبودی اوضاع مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان و منتخبان این رویداد فرهنگی و هنری مهرماه سال جاری و همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در تهران با حضور برگزیدگان و شخصیت های فرهنگی هنری برگزار می شود.


گفتنی است دبیرخانه دومین دوره جایزه سرو به نشانی تهران، خیابان شهیداحمدقصیر، بخارست هشتم، پلاک 16 طبقه ششم از ساعت 9 تا 16 روز های شنبه تا چهارشنبه پذیرای علاقمندان حضور در این رقابت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها