حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر:

تعداد بیمه‌شدگان از 19 هزار به 45 هزار رسیده است / از سال جاری تاکنون بیش از 2 هزار نفر به سازمان تامین اجتماعی معرفی شدند

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت:‌ اصلی ترین تکلیف ما در صندوق بیمه تأمین اجتماعی است. تلاش ما در این دوره 4 ساله بر توسعه خدمات بیمه تأمین اجتماعی بنا شد. خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده تعداد بیمه شدگان صندوق از 19 هزار نفر در انتهای سال 95 به حدود 45 هزار نفر رسیده است.

تعداد بیمه‌شدگان از 19 هزار به 45 هزار رسیده است / از سال جاری تاکنون بیش از 2 هزار نفر به سازمان تامین اجتماعی معرفی شدند
کد خبر: 507560
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ۱۴:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 2 هزار و 60 نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.

به گزارش مهر، وی گفت: اصلی ترین تکلیف ما در صندوق بیمه تأمین اجتماعی است. تلاش ما در این دوره 4 ساله بر توسعه خدمات بیمه تأمین اجتماعی بنا شد. خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده تعداد بیمه شدگان صندوق از 19 هزار نفر در انتهای سال 95 به حدود 45 هزار نفر رسیده است. البته از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 2 هزار و 60 نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به پرداخت حق بیمه سه ماهه فصل بهار گفت: حق بیمه ی سهم اعضا برای ماه فرورین را در تیرماه به حساب اعضا واریز کردیم و امروز حق بیمه اردیبهشت ماه نیز واریز خواهد شد.

سیدزاده در پایان تصریح کرد: برخورداری از خدمات بیمه تأمین اجتماعی موجب امنیت شغلی و آرامش خاطر اعضا می شود. خوشبختانه اکنون با اقداماتی که در زمینه معرفی اصحاب فرهنگ و هنر به سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت به نقطه بهتری در این زمینه رسیدیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها