کد خبر: 507624
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۰۸:۱۵:۵۷
| |

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

شرایط کرونایی استان هر لحظه به سوی بحرانی شدن نزدیک‌تر می‌شود

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد بیماران مبتلا به کرونا در روز‌های اخیر و خستگی بیش از پیش مدافعان سلامت استان گفت: متأسفانه علیرغم هشدار‌های مکرر و شتاب روزافزون واکسیناسیون کرونا در استان، موج ابتلا به این بیماری در گیلان به سرعت در حال افزایش است.

شرایط کرونایی استان هر لحظه به سوی بحرانی شدن نزدیک‌تر می‌شود
کد خبر: 507624
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۰۸:۱۵:۵۷

اعتمادآنلاین| ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد بیماران مبتلا به کرونا در روز‌های اخیر و خستگی بیش از پیش مدافعان سلامت استان گفت: متأسفانه علیرغم هشدار‌های مکرر و شتاب روزافزون واکسیناسیون کرونا در استان، موج ابتلا به این بیماری در گیلان به سرعت در حال افزایش است.

او افزود: کادر سلامت گیلان بیش از 17 ماه است که شبانه‌روز در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارد و تنها انتظار از مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مواجه نشدن با ویروس منحوس کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی (استفاده از ماسک، شستن دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی) کمترین کاری است که می‌تواند از رنج مدافعان سلامت بکاهد و استان ما را به شرایط پایدار این بیماری برساند.

سالاری با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از یک هزار بیمار مبتلا به کووید 19 در سطح بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، اظهار داشت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 15 نفر از هموطنان در بیمارستان‌های استان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

او با اظهار تأسف از عادی انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، تداوم مسافرت‌ها و دورهمی‌ها در استان افزود: حال 150 نفر از بستری شدگان مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان مساعد نیست و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مردم خواست: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به توصیه‌های مدافعان سلامت، جان خود و عزیزانشان را در مقابل این بیماری حفظ کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها