بازگشایی تمام مراکز تعویض پلاک کشور از شنبه

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از بازگشایی مراکز تعویض پلاک از روز شنبه خبر داد.

بازگشایی تمام مراکز تعویض پلاک کشور از شنبه
کد خبر: 507694
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۱۲:۱۳:۳۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ علی محمدی درباره آخرین وضعیت فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک گفت: در جلساتی که پیرامون موضوع فعالیت بازگشایی مراکز تعویض پلاک با وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد تصمیم بر این شد تا مراکز تعویض پلاک در شرایط مختلف کرونایی تعطیل نشده و این مراکز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی امکان فعالیت حتی در شرایط قرمز را نیز داشته باشند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از روز شنبه تمامی مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. تنها مراکز تعویض پلاک واقع در شهرهای دارای وضعیت قرمز فعالیت شان با 50 درصد ظرفیت خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرط استفاده از خدمات مراکز تعویض پلاک دریافت نوبت اینترنتی است، گفت: شهروندان از همین امروز می توانند نسبت به دریافت نوبت مراجعه به مراکز تعویض پلاک اقدام کنند. لازم است شهروندان توجه داشته باشند که حتما راس همان ساعت مقرر در این مراکز حاضر شده و از آوردن همراه و ازدحام در این محدوده خودداری کنند.

به گفته رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا در صورتیکه شهروندان در زمان مقرر به این مراکز مراجعه کرده و از ازدحام در این محدوده پرهیز کنند خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

محمدی ساعات کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک را نیز از هفت صبح تا 15 اعلام کرد و گفت: ساعات کار مراکز تعویض پلاک افزایش داشته است.

وی درباره افرادی که دارای وکالتنامه نقل و انتقال خودرو بودند نیز گفت: اگر اعتبار وکالتنامه در زمان تعطیلی مراکز تعویض پلاک آن شهر به پایان رسیده باشد به ازای روزهای تعطیلی بر مدت اعتبار آن افزوده خواهد شد اما اگر وکالتنامه ای همچنان دارای اعتبار باشد روزهای تعطیل بر مدت اعتبار آن اضافه نخواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها