کد خبر: 507767
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۰۸:۲۶:۰۰
| |

احمد جمشیدیان، بازیگر سابق استقلال:

بی‌انگیزه بودن تیم استقلال امری طبیعی است

یک بازیکن سابق استقلال گفت: اینکه فکر کنیم استقلال بی انگیزه است یک امر طبیعی است. مجیدی با توجه به خستگی بازیکنان و لیگ فرسایشی که بیش از 10 ماه به طول انجامیده دوست دارد بازیکنانش را برای دیدارهای حساس پیش رو سرحال نگه دارد و از مصدوم شدن آنها جلوگیری کند.

بی‌انگیزه بودن تیم استقلال امری طبیعی است
کد خبر: 507767
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۰۸:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد جمشیدیان، بازیکن سابق استقلال و سپاهان درباره دیدار دو تیم فوتبال استقلال و سپاهان اظهار داشت: تقابل های استقلال و سپاهان همیشه جذاب و دیدنی است. استقلال در دو سه هفته اخیر با وجود اینکه نتایج بازی هایش تغییری در شرایطش ایجاد نمی کرد باز هم با تمام وجود به میدان می رفت و نتایج خوبی گرفت. البته هفته گذشته فرهاد مجیدی از بازیکنان جوان خود استفاده کرد اما دیدیم که همان جوان ها هم درخشیدند و عملکرد بسیار خوبی داشتند. استقلال کسب سهمیه اش قطعی شده اما قطعا این تیم مقابل سپاهان هم در هفته آخر با تمام قوا به میدان می رود. تقابل های استقلال و سپاهان همیشه مهم است و آنها انگیزه ‌هایشان برای مصاف با هم را از دست نمی‌دهند چون می‌دانند مردم و طرفدارانشان این تیم‌ها آنها را رصد می‌کنند. به همین دلیل سعی می‌کنند با بهترین نفرات شان در زمین مسابقه حضور پیدا کنند.

به گزارش برنا، او ادامه داد: اینکه استقلال با پرسپولیس رقیب سنتی است دلیل نمی شود مقابل سپاهان وا بدهد و بازی همیشگی خود را ارایه ندهد. البته طبیعی است که استقلال انگیزه همیشه را نداشته باشد چون این تیم سهمیه آسیایی گرفته و می خواهد نفرات اصلی خود را برای جام حذفی و تقابل با سپاهان نگه دارد اما اینکه مجیدی بخواهد با بازیکنان جوانش به میدان برود کاملا حرفه ای است.

جمشیدیان عنوان کرد: اینکه فکر کنیم استقلال بی انگیزه است یک امر طبیعی است. مجیدی با توجه به خستگی بازیکنان و لیگ فرسایشی که بیش از 10 ماه به طول انجامیده دوست دارد بازیکنانش را برای دیدارهای حساس پیش رو سرحال نگه دارد و از مصدوم شدن آنها جلوگیری کند. اتفاقا این ایده مجیدی کاملا حرفه‌ای است و بعید می‌دانم مقابل سپاهان هم با همه نفرات اصلی اش تیمش را به میدان بفرستد اما این هم دلیل نمی شود که نمایش ضعیفی از استقلال ببینیم چون در بازی با نساجی همین جوان های استقلال واقعا درخشیدند و قطعا در بازی با سپاهان هم انگیزه زیادی دارند.

جمشیدیان درباره وضعیت سپاهان گفت: سپاهان یک تیم کامل است. تیمی‌ متحد و هماهنگ که محرم نویدکیا توانسته آنها را در اولین سال مربیگری‌اش به خوبی و با انگیزه بالا روانی مسابقات کند. همین که نویدکیا تا هفته پایانی پا به پای پرسپولیس رقابت کرده نشان می دهد او تیم خوبی ساخته است. به نظر من استقلال هم با شرافت مقابل سپاهان به میدان می رود و در نهایت تیمی قهرمان لیگ می شود که شایسته تر باشد و از فرصت هایش بهتر استفاده کرده کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها