کد خبر: 507768
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۰۸:۳۴:۰۰
| |

علیرضا محمد، مدافع اسبق تیم پرسپولیس:

پرسپولیس با برد مقابل پیکان گلات قهرمانی‌اش را جشن خواهد گرفت / پرسپولیس از نظر فنی شرایط فوق‌العاده‌ای دارد / سیامک نعمتی از مدافعان قابل اعتماد فوتبال ایران است

یک مدافع اسبق تیم پرسپولیس گفت: من اطمینان دارم پیکان با تمام وجود برابر پرسپولیس می‌ایستد اما فوتبالی نمی تواند حریف این تیم شود و پرسپولیس با برد مقابل تیم پیکان گلات قهرمانی اش را جشن خواهد گرفت.

پرسپولیس با برد مقابل پیکان گلات قهرمانی‌اش را جشن خواهد گرفت / پرسپولیس از نظر فنی شرایط فوق‌العاده‌ای دارد / سیامک نعمتی از مدافعان قابل اعتماد فوتبال ایران است
کد خبر: 507768
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۰۸:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا محمد، مدافع اسبق تیم پرسپولیس تهران با اشاره به شرایط پرسپولیس در بازی آخر فصل این تیم اظهار داشت: پرسپولیس با پیروزی بی دردسر برابر پیکان می تواند گلات قهرمانی را ثبت کرده و جواب خوبی به حاشیه سازانی بدهد که نمی خواستند این اتفاق را ببینند.

به گزارش برنا، او در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس از نظر فنی و فوتبالی شرایط فوق العاده ای دارد و می تواند از سد پیکان هم عبور کند. فوتبال این روزهای پرسپولیس فوتبالی جذاب است و این تیم فراتر از لیگ ایران و آسیا بازی می کند و به همین دلیل می تواند در بازی پایانی اش هم برد قاطعی را به دست آورد.

محمد در خصوص هجمه های اخیر و شائبه هایی که در مورد بازی تیم تارتار برابر پرسپولیس به گوش می رسد به خبرنگار برنا گفت: من سال های سال است که مهدی تارتار را می شناسم و مربی با شرف و متعهدی است که در هر تیمی که باشد با تمام وجود برای موفقیت تیمش تلاش می کند. او یک پرسپولیسی تمام عیار است و در مرام و قاموس پرسپولیسی ها این کارها و ارائه فوتبال ناپاک جایی ندارد. من اطمینان دارم پیکان با تمام وجود برابر پرسپولیس می‌ایستد اما فوتبالی نمی تواند حریف این تیم شود و پرسپولیس با برد مقابل تیم پیکان گلات قهرمانی اش را جشن خواهد گرفت.

او ضمن تمجید از ساختار دفاعی فوق العاده پرسپولیس در این فصل خاطرنشان کرد: عملکرد خوب دفاع پرسپولیس را نباید محدود به 4 مدافع و دروازه بان این تیم دانست. کار دفاعی پرسپولیس یک کار کاملا تیمی است و دفاع این تیم از نوک حمله این تیم آغاز می شود و به دروازه بانش ختم می شود و آمار خوب دفاعی این تیم را باید به آمادگی و هماهنگی تک تک پرسپولیسی ها نسبت داد.

مدافع سال های گذشته پرسپولیس در خصوص مدافعان راست این تیم تاکید کرد: پرسپولیس در این فصل با مهدی شیری، سیامک نعمتی و فرشاد فرجی شرایط ویژه ای را در منطقه راست خط دفاعی اش داشت. مهدی شیری که تمام فاکتورهای یک مدافع راست را دارد اما فکر می کنم در بعضی از بازی ها کمی اعتماد به نفسش پایین بوده و گرنه او یکی از بهترین مدافعان راست است. در مورد سیامک نعمتی هم باید بگویم من با او در پیکان همبازی بوده ام و فوتبالش را خوب می شناسم و او را یکی از مدافعان قابل اعتماد ایران می دانم. با فرشاد فرجی در راه آهن همبازی بوده ام و فوتبال او را هم قبول دارم. او با وجود این که زمان کمی است به پرسپولیس آمده و پست اصلی اش هم دفاع وسط است اما باید بگویم در دفاع راست خیلی خوب و فوق العاده نشان داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها