کد خبر: 507818
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۱۲:۱۴:۰۰
| |

بابک دین‌پرست، معاون اقتصادی وزیر کشور:

آخرین وضعیت واحدهای تولیدی خوزستان بررسی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور و قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور برای بررسی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی استان خوزستان در بخش‌های مختلف، برای سفری 2 روزه عازم این استان می‌شود.

آخرین وضعیت واحدهای تولیدی خوزستان بررسی می‌شود
کد خبر: 507818
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۱۲:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| بابک دین‌پرست، معاون اقتصادی وزیر کشور همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم و در روزهای پنجشنبه و جمعه عازم استان خوزستان می‌شود. در این سفر دو روزه که اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور و نمایندگان سایر دستگاه‌های مرتبط در حوزه‌های قضایی، دستگاه‌های نظارتی و بانک‌های عامل مرتبط نیز در استان خوزستان حضور می‌یابند، آخرین وضعیت واحدهای تولیدی استان خوزستان در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، تجارت، سایر فعالیت‌های اقتصادی و همچنین مشکلات، چالش‌ها و شرایط پیش‌رو نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، بازدید از واحدهای بزرگ صنعتی منتخب و بویژه فولادی استان، ازجمله گروه ملی فولاد ایران، نورد و لوله اهواز، لوله‌سازی ماهشهر و فولاد خوزستان و بررسی میدانی شرایط واحدهای موصوف و حل و فصل مشکلات این واحدها، از جمله برنامه‌های مهم قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و دیگر اعضای ستاد محسوب می‌شود.

همچنین بازدید از شهرک صنعتی شماره 5 اهواز و برگزاری جلسه ویژه بررسی مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خوزستان نیز در ردیف برنامه‌های مصوب معاون اقتصادی وزیر کشور قرار دارد.

برگزاری یکصد و بیست و سومین جلسه ستاد ملی و رفع موانع تولید با حضور اعضای ستاد در اهواز، بعنوان پایان بخش برنامه‌های قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان خوزستان، است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها