هادی رضایی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو:

المپیک 2020| هیچ کشوری از بازی‌های پارالمپیک توکیو انصراف نداده است / کاروان ایران در 8 گروه راهی توکیو می‌شود

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: تا به امروز هیچ کشوری از شرکت در بازیهای پارالمپیک انصراف خود را اعلام نکرده و رونوشتی در این زمینه دریافت نکردیم.

المپیک 2020| هیچ کشوری از بازی‌های پارالمپیک توکیو انصراف نداده است / کاروان ایران در 8 گروه راهی توکیو می‌شود
کد خبر: 507847
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۱۴:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| هادی رضایی، سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو اظهار کرد: هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر به تعویق افتادن یا لغو بازیهای پارالمپیک توکیو از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک دریافت نکردیم و برگزاری این رقابتها به قوت خود باقی است. امروز (پنجشنبه) هم آی دی کارت کاروان را دریافت کردیم و مشکلی برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، رضایی خاطرنشان کرد: برای این که از نظر کرونا خطری ورزشکاران را تهدید نکند، پروتکل ها را نسبت به قبل سخت گیرانه تر کردیم و به جای دو بار از ورزشکاران 4 بار تست کرونا گرفته می شود تا در سلامت کامل راهی توکیو شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده می شود برخی از کشورها از شرکت در بازیهای پارالمپیک انصراف داده اند، افزود: تا به امروز هیچ کشوری از شرکت در بازیهای پارالمپیک انصراف خود را اعلام نکرده و رونوشتی در این زمینه دریافت نکردیم.

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو درباره نحوه اعزام کاروان ایران به این بازی‌ها خاطرنشان کرد: کاروان ایران در 8 گروه راهی توکیو می شود که در اولین گروه خود من به همراه 4 نفر دیگر 25 مرداد عازم ژاپن خواهیم شد.

وی در پایان با بیان این که اعزام کاروان پارالمپیک ایران به ژاپن تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده ورزشکاران اعزامی برای انجام تمرینات و تطابق شرایط آب و هوایی 5 روز زودتر عازم توکیو می شوند و یک روز پس از پایان مسابقات به کشور بازخواهند گشت. در حقیقت اعزام کاروان به توکیو تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت و اولین گروه 8 شهریور به کشور بازمی‌گردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها