محمدرضا بادامچی، نماینده تهران در مجلس دهم:

حضور متخلفان پرونده هلدینگ یاس در میان گزینه های شهرداری تهران تاسف آور است

محمدرضا بادامچی گفت: وجود افرادی که در هلدینگ یاس فعالیت داشتند - و پرونده آنها به دادگاه ارسال شده است- در میان گزینه های شهرداری تهران تاسف آور است. این افراد منافع مردم را لحاظ نمی کنند.

حضور متخلفان پرونده هلدینگ یاس در میان گزینه های شهرداری تهران تاسف آور است
کد خبر: 507851
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۱۵:۱۷:۵۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا بادامچی نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: اعضای شورای شهر ششم باید با درایت بیشتری در انتخابات شهردار تهران عمل کنند و دقت بیشتری داشته باشند. برخی افرادی که در رسانه ها به عنوان گزینه های شهرداری تهران مطرح هستند در هلدینگ یاس فعالیت داشتند که پرونده آن به دادگاه ارجاع شده است. با توجه به تخلفاتی که این افراد داشتند اگر به شهرداری تهران بروند، شاهد تخلفات آنها خواهیم بود.

به گزارش دیده‌بان ایران، او ادامه داد: ریاست شهرداری تهران را باید به فردی بدهند که عملکرد شفافی داشته باشد. گرفتارهایی که در حال حاضر شاهد آن هستیم به دلیل عملکرد دوره شهرداری آقای قالیباف است. اصلاح طلبان هم نتوانستند عمده این مشکلات را در دوره 4 ساله اخیر برطرف کنند.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: افرادی باید در شهرداری تهران قرار بگیرند که بتوانند معضلاتی مانند آلودگی هوا و فاضلاب را حل کنند. شهرداری تهران نیاز به شهردار متخصص دارد نه آنکه سیاسی بازی کنند و افراد متخلف در شهرداری جمع شوند.در این شرایط بعد از چهار سال شاهد خواهیم بود که تهران از شرایط قبلی خود بدتر شده است.

بادامچی گفت: وجود افرادی که در هلدینگ یاس فعالیت داشتند -و پرونده آنها به دادگاه ارسال شده است- در میان گزینه های شهرداری تهران تاسف آور است. این افراد منافع مردم را لحاظ نمی کنند. شورای شهر ششم اگر می خواهد کارش تداوم داشته باشد و آبرویی در میان مردم داشته باشد باید حداقل افراد متخصص و جوان را برای شهرداری تهران انتخاب کند.

او ادامه داد: نقش شورا در نظارت بر شهرداری بسیار اساسی است. اما نظارت بر شهرداری با حضور افراد متخلفی که در هلدینگ یاس فعالیت داشتند، سخت می شود. از سویی برخی از افرادی که برای شهرداری تهران مطرح هستند توانایی حل معضلات شهر تهران را ندارند.

این نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم شورای ششم بتواند فرد متخصصی را برای شهرداری تهران انتخاب کند، حوزه شهری حوزه سیاسی نیست بلکه حوزه تخصصی و تکنیکی است. بنابراین باید افراد کاردانی در راس شهرداری تهران قرار بگیرد تا شاهد کاهش مشکلات شهری باشیم. مدیر توانا در شهرداری تهران راهگشاست پس باید سیاسی بازی را کنار بگذارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها