کد خبر: 507858
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۰۵:۵۳:۰۰
| |

المپیک 2020| نازنین ملایی در قایقرانی رویینگ المپیک یازدهم شد/ ملایی: اصلا این رقبا را تا به حال ندیده بودیم!/ تمجید رئیس کمیته بین المللی المپیک از عملکرد ملایی

فینال B رقابتهای قایقرانی رویینگ المپیک توکیو برگزار شد و نماینده ایران در این پنجم مرحله شد و در مجموع بازی های المپیک توکیو در رده یازدهم قرار گرفت. ملایی گفت: اردوهای زیاد خوبی نداشتیم، مسابقات جهانی نرفته بودیم و اصلا این رقبا را تا به حال ندیده بودیم!

المپیک 2020| نازنین ملایی در قایقرانی رویینگ المپیک یازدهم شد/ ملایی: اصلا این رقبا را تا به حال ندیده بودیم!/ تمجید رئیس کمیته بین المللی المپیک از عملکرد ملایی
کد خبر: 507858
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۰۵:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| دختر قایقران ایران در بازی های المپیک توکیو یازدهم شد.

به گزارش ایسنا، فینال B رقابتهای قایقرانی رویینگ المپیک توکیو برگزار شد و نماینده ایران در این پنجم مرحله شد و در مجموع بازی های المپیک توکیو در رده یازدهم قرار گرفت.

نازنین ملایی با زمان 7 دقیقه و 42 ثانیه در بازی های المپیک توکیو یازدهم شد.

این برای اولین بار است که یک قایقران ایرانی چنین مقامی در المپیک کسب کرده است.

ما دختران هم می توانیم در المپیک بدرخشیم/ اصلا این رقبا را تا به حال ندیده بودیم!

نازنین ملایی پس از پایان فینال B رقابت‌های المپیک درباره عملکرد خود، عنوان کرد: واقعیت این است که خیلی خوشحالم نه فقط برای خودم بلکه برای کاروان ایران و همه بانوان. فکر‌می کنم با این کار توانستم دیدگاه دختران را باز کنم، اینکه هیچ چیزی غیر ممکن نیست و فکر نکنند نمی شود. ما دختران هم می توانیم در المپیک بدرخشیم.

ملی‌پوش روئینگ بانوان کشورمان ادامه داد: خوشحالم که توانستم یازدهم شوم، این رکورد یک‌ رکورد‌ خوب است. واقعیت این است که با شرایط تمریناتی که در تهران داشتیم این نتیجه فراتر از انتظار خودمان بود. اردوهای زیاد خوبی نداشتیم، مسابقات جهانی نرفته بودیم و اصلا این رقبا را تا به حال ندیده بودیم!

ملایی با اشاره به رقبای هلندی، آمریکایی و کانادایی‌اش که در رده اول تا سوم قرار گرفتند، گفت: همه آنها با تجربه بودند و هر کدام چند عنوان جهانی دارند. می‌خواهم بگویم که آنها هم با این تجربه در فینال B بودند و من هم در همین فینال پارو زدم. ما امکانات پایین تری داریم اما امروز اینجا حضور داشتیم. امیدوارم نگاه ویژه‌تری به قایقرانی بانوان شود. ما اگر مسابقات بیشتری داشته باشیم قطعا می‌توانیم برای رسیدن به مدال شانس داشته باشیم.

وی که قبلا گفته بود هدفش المپیک 2028 لس‌آنجلس و درخشش در این رقابت‌هاست در این باره یادآور شد: من این را الان هم می گویم اما به این شکل نیست که المپیک بعدی را بی خیال شوم. قطعا تلاش خواهم کرد تا روز به روز تلاش و تجربه‌ام را بیشتر کنم.

تمجید رئیس کمیته بین المللی المپیک از عملکرد ملایی

باخ ملایی

رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از پایان کار نازنین ملایی ضمن ابراز خرسندی از حضور او به عنوان یک آسیایی در فینال قایقرانی، یک ساعت به او هدیه داد.


به گزارش مهر، بعد از مسابقات فینال B رویینگ المپیک توکیو، افشین فرزام و نازنین ملایی مربی و قایقران کشورمان به دعوت توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک دیداری با وی داشتند.

در این دیدار توماس باخ از حضور یک آسیایی دیگر به همراه چین در فینال A و B المپیک ابراز خوشحالی کرد. در پایان این دیدار باخ یک هدیه که ساعت بود را به نازنین ملایی اهدا کرد.

ملایی درباره دیداری که با توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک داشت، گفت: پس از پایان مسابقه آمدند دنبال ما و گفتند که آقای باخ می‌خواهند ملاقاتی با ما داشته باشند. رفتیم و ایشان ابراز خوشحالی کردند از اینکه برای اولین‌بار قایقرانی غیر از کشور چین در آسیا به فینال می‌رسد.

این قایقران کشورمان گفت: آقای باخ تبریک گفتند و من چون ورزشکار بورسیه‌ای کمیته جهانی المپیک هم هستم ایشان خوشحال بودند که سرمایه‌گذاری این کمیته به ثمر نشسته است. پس از پایان این دیدار هم یک ساعت مچی به من هدیه دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها