کد خبر: 507868
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۰۶:۴۱:۰۰
| |

المپیک 2020| ناکامی دوباره پرچمدار کاروان ایران/ هانیه رستمیان به فینال تپانچه 25 متر المپیک نرسید/ رستمیان: نتوانستم ذهنم را کنترل کنم

رقابت تپانچه 25 متر زنان با برگزاری مرحله سرعت به پایان رسید و هانیه رستیمان، نماینده ایران در مجموع دو مرحله سرعت و دقت 577 امتیاز کسب کرد و به فینال نرسید.

المپیک 2020| ناکامی دوباره پرچمدار کاروان ایران/ هانیه رستمیان به فینال تپانچه 25 متر المپیک نرسید/ رستمیان: نتوانستم ذهنم را کنترل کنم
کد خبر: 507868
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۰۶:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| پرچمدار زن کاروان ایران در مجموع دو مرحله دقت و سرعت تپانچه بادی 25 متر موفق نشد به فینال صعود کند.

به گزارش ایسنا، رقابت تپانچه 25 متر زنان با برگزاری مرحله سرعت به پایان رسید و هانیه رستیمان، نماینده ایران در مجموع دو مرحله سرعت و دقت 577 امتیاز کسب کرد و به فینال نرسید.

رستیمان روز گذشته، 7 مرداد در مرحله دقت مسابقات همراه با 43 تیرانداز دیگر در خط آتش قرار گرفت و با ثبت امتیاز 289.7 شانزدهم شد. او امروز پس از برگزاری مرحله سرعت، در مجموع 577 امتیاز کسب کرد و در رده فینالیست ها قرار نگرفت.

از آنجایی که تنها هشت تیرانداز راهی فینال می‌شوند، رستیمان از صعود به این مرحله بازماند.

رستمیان در رقابت با 44 تیرانداز جایگاه 28 را به دست آورد. در این مسابقه به ترتیب ورزشکارانی از بلغارستان، چین، روسیه، آلمان، چین تایپه، یونان، چین تایپه و کره جنوبی به فینال راه پیدا کردند.

رستمیان پیش از این در تپانچه بادی دهم و در میکس تپانچه بادی در کنار جواد فروغی در رده پنجم المپیک توکیو قرار گرفته بود.

رستمیان: فشار مسابقه زیاد بود/ نتوانستم ذهنم را کنترل کنم

هانیه رستیمان در گفت‌وگویی رادیویی در این مورد گفت: مرحله دقت را روز گذشته با امتیاز 289 به پایان رساندم که رکورد خوبی بود و همه چیز بستگی به رکورد امروز داشت. امروز هم در راند اول عملکرد خوبی داشتم و با امتیاز 100 شروع کردم اما خوب ادامه ندادم و با رکورد 288 تمام کردم. در مجموع هم 577 امتیاز را به دست آوردم.

او در مورد اینکه نتوانست در دو راند دیگر مرحله سرعت عملکرد خوبی را ثبت کند، بیان کرد: فشار مسابقه خیلی بالا بود، تلاش کردم ذهنم را آماده کنم و با آمادگی کامل وارد خط شوم اما رکورد و امتیاز بالا هم تاثیر گذار است و باید کنترل ذهن داشته باشم که متاسفانه نتوانستم اما تجربه خیلی خوبی به دست آوردم و امیدوارم بتوانم در مسابقات بعدی هم از آن استفاده کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها