نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف لبنان:

تلاش می‌کنیم دولت لبنان را در اسرع وقت تشکیل دهیم

نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف لبنان در سخنانی با اشاره به موضوع تشکیل دولت جدید لبنان اظهار کرد: من خودم را در تشکیل دولت به روزها، هفته‌ها و یا ماه‌ها محدود نمی‌کنم و تمامی تلاشم را به کار خواهم گرفت تا دولت در سریع‌ترین زمان ممکن تشکیل شود.

تلاش می‌کنیم دولت لبنان را در اسرع وقت تشکیل دهیم
کد خبر: 507911
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۱۱:۴۲:۳۰

اعتمادآنلاین| نخست‌وزیر مکلف لبنان در سخنانی بر تلاش برای کنار گذاشتن اختلافات و تشکیل دولت جدید کشورش در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف لبنان در سخنانی با اشاره به موضوع تشکیل دولت جدید لبنان اظهار کرد: من خودم را در تشکیل دولت به روزها، هفته‌ها و یا ماه‌ها محدود نمی‌کنم و تمامی تلاشم را به کار خواهم گرفت تا دولت در سریع‌ترین زمان ممکن تشکیل شود.

وی درباره ساختار دولتش و موضع ریاست جمهوری گفت: تا بدین لحظه تفاهم و همکاری کاملی میان ما و ریاست جمهوری وجود دارد و ماموریت ما نجات لبنان و کنار گذاشتن اختلافات است و باید اسامی مورد قبولی را برای تشکیل دولت پیشنهاد کنیم.

وی درباره یک سوم تعیین کننده دولت که منجر به اختلاف میان میشل عون، رئیس جمهوری و سعد حریری، نخست وزیر سابق لبنان و مانع از تشکیل دولت توسط وی شد نیز افزود: عون رئیس تمامی مقامات است پس آیا خودش را کوچک کرده و به یک سوم تعیین کننده محدود می‌کند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها