کمال تبریزی، کارگردان سینما:

حضورم در سر صحنه سریال میدان سرخ موقتی و دوستانه است

یگ کارگردان سینما گفت:‌ حضور من در سر صحنه سریال میدان سرخ کاملا موقت و دوستانه است و با این هدف که روند فیلمبرداری متوقف نشود، مدیریت و کارگردانی آن را بر عهده گرفتم تا بهرامیان بهبود پیدا کرده و ادامه سریال را کارگردانی کنند.

حضورم در سر صحنه سریال میدان سرخ موقتی و دوستانه است
کد خبر: 508075
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ کمال تبریزی، کارگردان سینما در گفتگویی کوتاه درباره سرنوشت اکران "دست انداز"،آخرین فیلم سینمایی اش توضیح داد: فعلا با توجه به وضعیت کرونا، شرایط برای اکران فیلم مناسب نیست و باید دست نگه داریم تا شرایط مناسبی برای اکران فراهم شود بنابراین عجله ای برای اکران فیلم نداریم.

به گزارش ایسنا، کمال تبریزی درباره حضورش در سریال شبکه نمایش خانگی "میدان سرخ" هم خاطرنشان کرد: به دنبال ابتلای بهرام بهرامیان کارگردان این سریال به بیماری کرونا، از سوی جواد نوروز بیگی (تهیه کننده ) از من دعوت شد تا چند روزی به عنوان سرپرست کارگردانی در این پروژه حضور داشته باشم.

وی ادامه داد : حضور من در این کار کاملا موقت و دوستانه است و با این هدف که روند فیلمبرداری متوقف نشود، مدیریت و کارگردانی آن را بر عهده گرفتم تا بهرامیان بهبود پیدا کرده و ادامه سریال را کارگردانی کنند.

این کارگردان همچنین در پایان در پاسخ به اینکه پروژه جدی برای ساخت فیلم دارد، گفت: چند پروژه سینمایی و سریال هست که مشغول کار بر روی فیلم نامه هایشان هستیم و هنوز فیلم نامه‌های کاملی نداریم اما امیدوارم در ماه های آینده بتوانیم، هر کدام که زودتر فیلم نامه شان اماده کار شد، با توجه به شرایط کرونایی، پیش تولیدش را شروع کنیم.

رضا کیانیان ،حبیب رضایی،هدی زین‌العابدین، رویا نونهالی، همایون ارشادی و ...بازیگران فیلم «دست انداز»، جدیدترین ساخته کمال تبریزی به تهیه کنندگی محمد آفریده هستند.


همچنین «میدان سرخ» به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و با حضور حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، علی مصفا، امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، سحر نظام دوست، رضا یزدانی , ستاره اسکندری در حال ساخت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها