مسئولان دولت آینده با تفکیک وزارت راه و شهرسازی موافق هستند

رئیس کمیسیون عمران مجلس وی با بیان اینکه در حوزه مسکن و حمل و نقل دچار مشکلات هستیم گفت با تفکیک وزارت راه و شهرسازی قطعاً این مشکلات حل خواهد شد.

مسئولان دولت آینده با تفکیک وزارت راه و شهرسازی موافق هستند
کد خبر: 508096
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ۱۳:۱۹:۱۳

اعتمادآنلاین| محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب در اولویت قرار گرفتن طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در جلسه علنی اخیر قوه مقننه گفت: بستر مجلس برای اینکه این وزارتخانه عریض و طویل ساماندهی شود آماده است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه ماموریت های وزارت راه و شهرسازی به قدری زیاد است که دو حوزه مسکن و حمل و نقل آسیب جدی دیده اند، افزود: در حال حاضر 20 میلیون نفر در بافت فرسوده زندگی می کنند که نشان از عدم موفقیت در طرح های شهرسازی را نشان میدهد.

نماینده جهرم در مجلس با بیان این که کیفیت ساخت و ساز ها در چند سال اخیر پایین آمده است ادامه داد: 4 میلیون واحد در کشور کم داریم که اینها همه نشان می دهد در حوزه مسکن و شهرسازی مشکلات زیادی داریم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد با تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو بخش مسکن و حمل و نقل این دو ابر مشکل کشور قطعاً حل خواهد شد.

رضایی کوچی با بیان اینکه این طرح بارمالی نخواهد داشت، عنوان کرد: با مسئولان دولت آینده نیست و هماهنگ کرده‌ایم و آنها نیز موافق تفکیک این وزارتخانه هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها