6 رمان عاشقانه برتر در سال 2021 که همین حالا باید خواندن آنها را شروع کنید

در سراسر جهان کتاب‌های جذابی در ارتباط با عشق و ماجراهای آن به نگارش درآمده‌اند. همه‌ساله نیز کتاب‌های جدیدی به این فهرست اضافه می‌شود. در واقع این روزها کتاب و رمان بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی افراد شده است و همچنان طرفداران و دوستداران خود را دارد.

6 رمان عاشقانه برتر در سال 2021 که همین حالا باید خواندن آنها را شروع کنید
کد خبر: 508174
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین | در سراسر جهان کتاب‌های جذابی در ارتباط با عشق و ماجراهای آن به نگارش درآمده‌اند. همه‌ساله نیز کتاب‌های جدیدی به این فهرست اضافه می‌شود. در واقع این روزها کتاب و رمان بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی افراد شده است و همچنان طرفداران و دوستداران خود را دارد.

رمان می‌تواند مدتی ما را از جهانی که در آن زندگی می‌کنیم و دنیای اطراف‌مان دور کند و همین آرامشی نسبی برای ما به همراه می‌آورد و خواننده را وارد دنیاهای دیگری می‌کند. ما در این مقاله به معرفی چند رمان عاشقانه در سال 2021 پرداخته‌ایم. ما را همراهی کنید.

1. از زنان و نمک

این کتاب به قلم گابریل گارسیا مرکز به نگارش درآمده است و زندگی سه نسل از زنان کوبا را از قرن 19 تا به امروز روایت می‌کند. نویسنده در این کتاب 200 صفحه‌ای در ارتباط با چگونگی ریشه‌های آدمی برای درک جایگاه خود در جهان بیانیه می‌دهد و نشان می‌دهد که افراد هر چقدر هم که بخواهند از گذشته‌شان فرار کنند همیشه این گذشته بر زندگی کنونی آنها تاثیر می‌گذارد. این کتاب به شدت برای مطالعه توصیه می‌شود.

2. یک ازدواج آمریکایی

دوم

کتاب دیگر یک ازدواج آمریکایی است. این کتاب که نوشته تایاری جونز است روایتگر زندگی روی و سلستیا زوج جوانی است که سیاهپوست هستند و در آتلانتا زندگی می‌کنند. آنها بعد از گذشت مدتی از ازدواج‌شان تصمیم می‌گیرند به دیدن مادر و پدر روی بروند، اما در میانه راه روی به همسرش می‌گوید پدری که قرار است به دیدنش بروند پدر واقعی او نیست. اینجا شروع مشاجره این زوج جوان است. از همین رو، روی از متلی که محل اقامت‌شان است بیرون می‌رود و در این میان اتفاقی در شهر رخ می‌دهد که او در آن حادثه متهم شناخته می‌شود. زندگی این 2 نفر پس از این شب به کلی تغییر می‌کند و روابط عاشقانه‌شان نیز به کلی عوض می‌شود. نویسنده کتاب بر موضوعاتی مانند نژادپرستی، عشق و تجاوز تاکید می‌کند. این کتاب توانسته طرفداران و جوایز زیادی به دست آورد و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز جای گیرد.

3. دختری که رهایش کردی

جوجو مویز یکی از معروف‌ترین نویسندگان نسل حاضر است که هر کتاب عاشقانه‌اش تا به حال بارها تجدید چاپ شده و خوانندگانش همیشه منتظر آثار جدید او هستند. رمان دختری که رهایش کردی نیز یکی از همین آثار عاشقانه پرطرفدار است. کتابی درباره یک تابلوی نقاشی که زندگی 2 زن را در 2 دوره زمانی متفاوت به هم گره می‌زند و ماجراهای جالب آنها با سبک روایی خاص مویز به تصویر کشیده می‌شود. این کتاب هم به شکل نسخه فیزیکی در دسترس است و هم می‌توانید از طریق دانلود کتاب صوتی، خودتان را به شنیدن یکی از بهترین رمان‌های حال حاضر مهمان کنید.

4. فرزند چهارم

جسیکا وینتر نویسنده کتاب فرزند چهارم (The Fourth Child) زندگی و تجربه‌های یک دانش‌آموز دبیرستانی را در این کتاب روایت می‌کند. او هنگام تحصیل خود دچار مشکلاتی شده است و برخلاف دوستانش نمی‌تواند به تحصیل ادامه دهد. این کتاب خوانندگان را به چالش‌های زیادی می‌کشد و آنها را با سوالات مهمی در ارتباط با سرنوشت انسان روبه‌رو می‌کند. این کتاب روایت بسیار جذابی دارد که خواندن آن را به شما توصیه می‌کنیم.

5. هنر عشق ورزیدن

سوم

کتاب هنر عشق ورزیدن اریک فروم هم کتاب معروف دیگری است که نویسنده در آن کوشیده تا نشان دهد عاشقی احساسی مرتبط با بلوغ و سن و سال نیست؛ یعنی قرار نیست هر احساس هیجانی‌ای عشق نامیده شود و انسان خودبه‌خود بداند که وقتی عاشق شد برای عشق ورزیدن باید چه کند، بلکه عشق ورزیدن هنری است که باید آن را آموخت. اریک فروم نویسنده این کتاب است و تلاش دارد مثل همیشه خوانندگانش را با ابعاد جدیدی از زندگی و عشق آشنا کند.

6. بیروت 75

کتاب بیروت 75 نوشته غاده السمان به ماجرای پنج مسافر با نام‌های فرح، یاسمینه، مصطفی، ابوملا و طعان می‌پردازد که می‌خواهند از سوریه به لبنان بروند. هر کدام از این مسافران در پی آرزویی هستد؛ یکی به دنبال شهرت، یکی آزادی، یکی پول و یکی هم عشق. این در حالی است که در بیروت تقدیر غم‌انگیزی انتظار آنها را می‌کشد. در این میان تلخ‌ترین و عاشقانه‌ترین داستان بیروت 75 برای یاسمینه اتفاق می‌افتد. او در پی رها کردن خودش از سنت‌های دست‌وپاگیر راهی لبنان می‌شود. در آنجا با مرد ثروتمندی آشنا می‌شود و آرزویش این است که همسر او شود، اما اوضاع بر وفق مراد نمی‌چرخد و سنت‌های سخت‌گیرانه و مردسالارانه همچنان همراه یاسمینه است. خواندن اشعار و کتاب‌های غاده السمان را به هیچ وجه از دست ندهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها