منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت:

متقاضی هیچ مسئولیتی در دولت جدید نیستم / شورای وحدت به دنبال سهم‌خواهی در کابینه دولت سیزدهم نیست

سخنگوی شورای وحدت گفت: همان‌طور که پیشتر نیز تأکید کرده‌ام، بنده متقاضی هیچ مسئولیتی در دولت جدید نیستم و معتقدم همه باید در شرایط کنونی به دولت رئیسی که با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه است، کمک کنیم.

متقاضی هیچ مسئولیتی در دولت جدید نیستم / شورای وحدت به دنبال سهم‌خواهی در کابینه دولت سیزدهم نیست
کد خبر: 508216
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ ۱۰:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که وضعیت دفاتر شورای وحدت پس از انتخابات ریاست جمهوری چه خواهد شد؟ اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت عالی شورای وحدت در سی و هفتمین نشست خود، حرکت نوپای شورای وحدت که در مدتی کوتاه منشأ خدمات بسیاری بود، به فعالیت خود در قالب تشکیلاتی جدید ادامه خواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: کارگروهی مسئولیت تدوین تشکیلات نوین شورای وحدت و سازوکار فعالیت آن را برعهده گرفته است. این فعالیت‌ها شفاف، مبتنی بر خرد جمعی و مشارکت سه ضلع احزاب، اقشار و جامعه روحانیت مبارز خواهد بود؛ در تلاش هستیم دستورالعمل‌ها و برنامه‌ریزی برای دور جدید فعالیت‌های شورای وحدت تا پایان شهریورماه به دفاتر استانی ابلاغ شود.

وزیر پیشین امور خارجه با اشاره به اینکه شورای وحدت به دنبال سهم‌خواهی در فرآیند تشکیل کابینه دولت سیزدهم نیست، تصریح کرد: هیئت عالی شورای وحدت در نشست اخیر خود موافقت نمود پیشنهادات و نظرات کمیته‌های اقشاری و موضوعی این شورا را در قالب برنامه‌های تخصصی تدوین‌شده در حوزه‌های مختلف اجرایی کشور و افراد معرفی‌شده جهت تصدی برخی مسئولیت‌ها، برای رئیسی ارسال نماید.

متکی ضمن ابلاغ تشکر موحدی کرمانی رئیس شورای وحدت از فعالیت ستاد‌های انتخاباتی این شورا در استان‌ها و شهرستان‌ها و همکاری مسئولان و اعضای دفاتر شورای وحدت در سراسر کشور اذعان کرد: قریب 500 هزار نفر در دو سطح ستاد‌های رسمی و مردمی شورای وحدت برای رئیسی فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: لازم است بار دیگر از فعالیت منسجم، پرشور و تأثیرگذار همه برادران و خواهران عزیزی که در ایام انتخابات در استان‌ها و در قالب دفاتر شورای وحدت فعالیت و مشارکت داشتند، تشکر کنم.

سخنگوی شورای وحدت در پاسخ به سوألی پیرامون احتمال حضورش در ترکیب کابینه و دولت جدید گفت: همان‌طور که پیشتر نیز تأکید کرده‌ام، بنده متقاضی هیچ مسئولیتی در دولت جدید نیستم و معتقدم همه باید در شرایط کنونی به دولت رئیسی که با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه است، کمک کنیم.

متکی افزود: درعین‌حال از صد‌ها تن از اساتید، فرهیختگان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم عزیزمان، برخی احزاب و تشکل‌ها و به‌ویژه کمیته‌های شورای وحدت که از راه‌های مختلف و نیز در فضای مجازی با طرح پیشنهاد‌هایی این برادر کوچک خود را مورد لطف قرار داده‌اند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها