المپیک 2020| هانیه رستیمان در بازگشت به ایران: از عملکردم راضی هستم

پرچمدار زن کاروان ایران می‌گوید از عملکرد خود در تیراندازی بازی‌های المپیک توکیو راضی است و تجربه خوبی به دست آورده است.

المپیک 2020| هانیه رستیمان در بازگشت به ایران: از عملکردم راضی هستم
کد خبر: 508275
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ ۱۲:۵۹:۲۷

اعتمادآنلاین| هانیه رستیمان پرچمدار زن کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو پس از بازگشت به کشور در مورد عملکرد تیم تیراندازی گفت: با توجه به اینکه تیراندازی رشته‌ای سخت است، نمی‌توان قول مدال داد و هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد اما باز هم تیراندازان خیلی خوب کار کردند. از عملکردم راضی بودم، با اختلاف خیلی کم از فینال‌ها جا ماندم اما خوشبختانه عملکرد خوبی داشتم و با تجربه ای که کسب کردم به آینده امیدوار هستم.

به گزارش ایسنا، او در مورد کسب مدال طلا توسط جواد فروغی بیان کرد: حدس می‌زدیم آقای فروغی مدال بگیرد چون در دو مسابقه آخر قبل از المپیک هم مدال طلا گرفته بود و آمادگی بالایی داشت. امیدوار بودیم این مدال کسب شود که این اتفاق هم افتاد.

رستیمان در مورد واکنش خود و نجمه خدمتی بعد از مدال‌آوری فروغی گفت: واقعا خوشحال بودیم انگار خودمان مدال گرفته بودیم. خیلی هیجان انگیز بود. اولین مدال تاریخ تیراندازی و اولین مدال کاروان بود که خیلی ارزش داشت.

او در مورد عملکرد تیم میکس تپانچه که در المپیک‌پنجم شد بیان کرد: همه رقبایمان در میکس خیلی قدرتمند بودند و تجربه چندین المپیک داشتند، بنابراین رقابت سختی بود. خوشبختانه مرحله اول را عبور کردیم و رکورد خوبی زدیم اما نتوانستیم از مرحله دوم بالا برویم. با این حال جزو پنج تیم اول بودیم و باعث خوشحالی است که برای اولین بار این عنوان را کسب کردیم. برای این مقام هم به ما حکم قهرمانی دادند.

رستیمان در مورد آینده رشته تپانچه و شانس مدال‌آوری در مسابقات آینده گفت: خدا را شکر با توجه به نتایج کسب شده روحیه خوبی داریم و آمادگی تیم خوب است. تلاش می‌کنیم که روز به روز بهتر شویم. با اینکه تیراندازی قابل پیش‌بینی نیست اما تلاش می‌کنیم و حتما در آینده اتفاقات خوبی می افتد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها