کد خبر: 508277
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ ۱۳:۰۵:۰۰
| |

فیلم «گربه‌ها» به جشنواره آمریکایی راه یافت

جشنواره «Flickers' Rhode Island International Film Festival» که بیست و پنجمین دوره خود را بصورت آنلاین و فیزیکی تجربه خواهد کرد، از جشنواره‌هاى مورد تایید آکادمى اسکار و جوایز بفتا است.

فیلم «گربه‌ها» به جشنواره آمریکایی راه یافت
کد خبر: 508277
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ ۱۳:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فیلم کوتاه «گربه‌ها» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد رسولی در اولین حضور جهانى خود به بیست و پنجمین دوره جشنواره«Flickers' Rhode Island International Film Festival» آمریکا 2021 راه یافت.


به گزارش اعتمادآنلاین ، جشنواره «Flickers' Rhode Island International Film Festival» که بیست و پنجمین دوره خود را بصورت آنلاین و فیزیکی تجربه خواهد کرد، از جشنواره‌هاى مورد تایید آکادمى اسکار و جوایز بفتا است. این جشنواره در تاریخ 9 تا 15 آگوست 2021 (18 تا 24 مرداد ماه 1400) برگزار خواهد شد.


در خلاصه داستان این اثر که از بین 6هزار و 700 فیلم 98 کشور دنیا، برای حضور در بخش اصلی فیلم کوتاه این جشنواره انتخاب شده، آمده است: این فیلم روایتگر دختر تنهایی است که به تازگی از یک رابطه عاطفی خارج شده است. او در زمان کرونا، روزهای قرنطینه را با دو گربه‌اش سپری می‌کند.


مژده دایی و دو گربه به نام‌های خورخه و پری بازیگران اصلی این فیلم کوتاه داستانی هستند.


پخش این فیلم توسط شرکت AtoZinema به مدیریت آزاده مسیح زاده انجام می‌شود. از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین: عماد خدابخش، صدا بردار: کیانوش الطافی، صداگذار: رامین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد، آهنگساز: علی شهبازی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالى، طراح پوستر: علیرضا نصرتى، مدیر تولید: ارسلان امیری و مشاور رسانه‌ای: حامد قریب اشاره کرد.

گربه ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها