تروریست ها 4 دکل برق مرصاد-دیالی عراق را تخریب کردند

همزمان با عملیات گسترده الحشد الشعبی در استان های صلاح الدین و دیالی، وزارت برق عراق اعلام کرد فعالیت «تروریستی تخریبی» باعث تخریب 4 دکل در خط انتقال مرصاد –دیالی عراق شد.

تروریست ها 4 دکل برق مرصاد-دیالی عراق را تخریب کردند
کد خبر: 508308
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ ۱۵:۵۱:۱۱

اعتمادآنلاین| بعد از تحرکات اخیر داعش در استان های صلاح الدین و دیالی (در نزدیکی مرزهای ایران) با پوشش و هلی برن بالگردهای آمریکایی، تروریست ها خط انتقال برق فشار قوی 400 کیلوواتی را در مسیر این منطقه هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، این خط انتقال که تحت اداره شرکت دولتی انتقال برق منطقه الوسطی الست امروز یکشنبه با بمب های کارگذاری شده و با هدف قرار دادن 4 دکل (288، 286، 285 و 284) در خانقین و روبروی اداره راه و پل های استان دیالی مورد هدف قرار گرفت.

این عملیات های تروریستی در حالی انجام می شود که «قاسم الکریطی» یکی از فرماندهان الحشد الشعبی روز سه شنبه خبر داد، دوربین های حرارتی فیلم هایی ضبط کرده اند که نشان می دهد بالگردهای آمریکایی عناصر تروریستی داعش را در استان صلاح الدین (هم مرز دیالی؛ استانی که امروز حمله تروریست ها در آن خنثی شد) پیاده کرده اند.

این در حالی است که بهانه آمریکا برای ادامه حضور در عراق مبارزه با داعش است.

الکریطی گفت: آمریکا هیچ جدیتی در مبارزه با داعش ندارد. آمریکا نه تنها با داعش مبارزه نمی کند بلکه از تروریست ها حمایت می کند؛ این واقعیت را دوربین های حرارتی در استان صلاح الدین ثبت کرده اند.

الحشد الشعبی روز چهارشنبه یک حمله تروریست های داعش به مراکز ایست و بازرسی در «نفط خانه» (شمال شرق دیالی)، نزدیک مرزهای ایران و عراق را خنثی کرد.

به گزارش ایرنا، منابعی در الحشد الشعبی به رسانه های عراقی خبر دادند که تلاش تروریست ها ناکام ماند و تلفات یا زخمی در پی نداشت و دوربین های حرارتی را هدف قرار دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها