کانادا هم ایران را به دست داشتن در واژگونی کشتی اسرائیلی متهم کرد

در پی تلاش‌های پی در پی روزهای اخیر اسرائیل برای تحریک جامعه جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، کانادا نیز بدون سند و مدرک، در خصوص حادثه کشتی «مرسر استریت» به تهران اتهام‌زنی کرد.

کانادا هم ایران را به دست داشتن در واژگونی کشتی اسرائیلی متهم کرد
کد خبر: 508498
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۲ ۰۸:۰۶:۱۹

اعتمادآنلاین| در پی حادثه شامگاه پنجشنبه هفتم مرداد ماه برای کشتی «مرسر استریت» در دریای عمان، رژیم صهیونیستی کمپین اتهام‌زنی به جمهوری‌ اسلامی ایران را بدون ارائه سند و مدرک آغاز کرد.

به گزارش فارس، ایالات متحده و انگلیس و رومانی از جمله کشورهایی بودند که از تلاش ضدایرانی رژیم صهیونیستی و وارد کردن هجمه به جمهوری اسلامی در آستانه مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور منتخب ایران حمایت کردند.

آن طور که خبرگزاری روسی «تاس» گزارش کرده است، وزارت خارجه کانادا نیز که اخیراً مواضع ضدایرانی خود را افزایش داده است، با صدور بیانیه‌ای از کمپین اتهام زنی به ایران در خصوص حادثه کشتی مرسر استریت حمایت کرد.

طبق این گزارش، وزارت خارجه کانادا با صدور بیانیه‌ای در صفحه رسمی توییتری خود، بدون سند و مدرک حادثه کشتی مرسر استریت را به ایران ارتباط داد.

در بیانیه وزارت خارجه کانادا در این خصوص این گونه نوشته شده است: «کانادا حمله به نفتکش مرسر استریت را که طبق اطلاعات بین‌المللی توسط ایران انجام شده است، محکوم می‌کند».

این بیانیه این گونه می‌افزاید: «کانادا از تلاش جامعه بین‌الملل برای پاسخگویی ایران به این اقدام غیرمسئولانه حمایت می‌کند».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها