بررسی تالاب هورالعظیم این هفته در «تنهایی» / بازپخش مستند سه روز در هفته

بازپخش قسمت دوم مستند تنهایی با موضوع هورالعظیم این هفته در سه روز پخش می شود و در روزهای دوشنبه ساعت 19:30 الی 20 ، سه شنبه ساعت 23:15  الی 23:45 و همچنین پنج شنبه ساعت 6:30 الی 7:45 از شبکه یک بروی آنتن می رود.

بررسی تالاب هورالعظیم این هفته در «تنهایی» / بازپخش مستند سه روز در هفته
کد خبر: 508548
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۲ ۱۰:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| به دلیل استقبال مخاطبان از پخش مجموعه مستند تنهایی، شبکه یک بازپخش هایی برای این مستند در نظر گرفته است.


به گزارش فارس، برهمین اساس بازپخش قسمت دوم مستند تنهایی با موضوع هورالعظیم این هفته در سه روز پخش می شود و در روزهای دوشنبه ساعت 19:30 الی 20 ، سه شنبه ساعت 23:15 الی 23:45 و همچنین پنج شنبه ساعت 6:30 الی 7:45 از شبکه یک بروی آنتن می رود.

بنابراین گزارش، پخش این مجموعه به تهیه کنندگی سعید نبی و کارگردانی سعید نبی و مریم خدیوی با موضوعات محیط زیستی - اجتماعی از جمعه 18 تیرماه ساعت 23:15 از شبکه یک سیما آغاز شد.

تولید این مجموعه قصه محور مستند 14 قسمتی از سال 1395 آغاز شده و تا 1400 به طول انجامید.

فیلمبرداری مستند تنهایی در 5 استان خوزستان، گلستان، مازندران، گیلان و تهران در 4 فصل به انجام رسیده است.

ریزگرد، آب و خشکسالی، تالاب های شادگان و هورالعظیم، شکارچی، محیط بان، جنگلبان، جنگل نشین، آلودگی هوا و ... از موضوعات این مجموعه مستند هستند . همچنین فیلمنامه هر قسمت این مجموعه به صورت مستقل تهیه شده است.

محمودیارمحمدلو، بابک بهداد، احمد وفایی، آرش زاهدی اصل و عارش کردسالی تدوینگران این مجموعه هستند که رضا تیموری، رضا عبیات، مهران فردپور و مسعود مسجدی آنرا فیلمبرداری کرده اند.

صدابرداران این مجموعه حسن شبانکاره و حبیب محمدی هستند که بهروز شهامت با سه سیمرغ فجر طراحی صدای این اثر را انجام داده است. دکتر بهرام کیابی و اصغر عبدلی به عنوان اکولوژیست و مشاوران علمی مجموعه بوده اند که در هر قسمت به فراخور موضوع کارشناس علمی مرتبط با مجموعه همکاری داشته است.

بنابراین گزارش بعد از پخش این مجموعه مستند برنامه «درنگ تنهایی» به تهیه کنندگی سعید نبی و اجرای عبدالرضا امیراحمدی با حضور کارشناسان ذینفع و مسئول به مدت 45 دقیقه پخش خواهد شد که به تحلیل موضوع تا رسیدن به راهکار لازم از شبکه یک پخش می شود.

این اثر در گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیما تهیه و تولید شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها