کد خبر: 508630
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۲ ۱۵:۲۲:۰۰
| |

قدیمی‌ترین برند گز ایران چیست؟

تولید گز و سایر شیرینی های سنتی یکی از صنایع پر رونق شهر اصفهان است. برند های مختلفی در این شهر به تولید گز مشغول هستند و افراد بسیاری در این صنعت مشغول به کار می باشند. یکی از پر سابقه ترین و بهترین برند های تولید گز در اصفهان گز دردشتی است که سالهاست در زمینه تولید گز و سایر سوغات اصفهان مشغول به فعالیت است.

قدیمی‌ترین برند گز ایران چیست؟
کد خبر: 508630
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۲ ۱۵:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| تولید گز و سایر شیرینی های سنتی یکی از صنایع پر رونق شهر اصفهان است. برند های مختلفی در این شهر به تولید گز مشغول هستند و افراد بسیاری در این صنعت مشغول به کار می باشند. یکی از پر سابقه ترین و بهترین برند های تولید گز در اصفهان گز دردشتی است. که سالهاست در زمینه تولید گز و سایر سوغات اصفهان مشغول به فعالیت می باشد.هر کس مسافر این شهر می شود حتما به دنبال خرید یک گز مرغوب و با کیفیت برای سوغاتی بردن است. با توجه به برند هایی زیادی که در این شهر به فعالیت مشغول هستند، انتخاب یک برند مناسب برای خرید کمی سخت است. در این متن ما گز دردشتی را به شما معرفی می کنیم تا با یکی از قدیمی ترین و باکیفیت ترین برند تولید کننده گز بیشتر آشنا شوید.

با گز دردشتی بیشتر آشنا شوید


گز دردشتی از سال 1330 در شهر اصفهان مشغول به فعالیت می باشد. حدود 70 سال است که این برند با محصولات خود توانسته مهمان سفره های مردم باشد و در جشن ها و مهمانی ها کام آنها را شیرین کند. قدمت این برند خود نشان دهنده کیفیت بالای محصولات آن می باشد. گز دردشتی بسیار روی اصالت محصولات خود تاکید دارد و همواره سعی کرده است طعم و بافت سنتی تولیدات خود را حفظ کند. با مراجعه به سایت https://dardashtigaz.ir می توانید انواع محصولات این برند را مشاهده کنید.

در طی زمان و با پیشرفت صنعت, گز دردشتی هم روند رو به رشدی داشته است. امروزه با مدرن ترین دستگاه ها و با استفاده از سیستم تولید مکانیزه محصولات خود را تولید و بسته بندی می کند. همچنین این برند سعی دارد تا همواره در حال بررسی ذائقه مشتریان باشد، تا بتواند جدیدترین محصولات را روانه بازار کند. برند دردشتی دارای آزمایشگاه کنترل کیفیت و واحد تحقیق و توسعه است. بنابراین هنگام خرید گز دردشتی خیالتان از کیفیت محصولات دردشتی آسوده باشد.

فروشگاه گز دردشتی


فروشگاه اصلی گز دردشتی در اصفهان خیابان عبدالرزاق واقع شده است. این فروشگاه به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد. خیابان عبدالرزاق یکی از خیابان های منتهی به میدان نقش جهان و در مجاورت بازار بزرگ اصفهان می باشد شما بعد از بازدید از مراکز گردشگری اصفهان به راحتی می توانید به این فروشگاه سر بزنید و برای عزیزانتان سوغاتی بخرید.

یکی از ویژگی های بارز فروشگاه دردشتی داشتن ویترین کاملا شیشه ای و بسیار بزرگ است، که برای اولین بار در کشور اجرا شده است. به همین خاطر، در این فروشگاه شما می توانید به طور کامل مراحل پخت محصولات را از ابتدا تا انتها ببینید. بنابراین شما درهنگام خرید از فروشگاه علاوه بر اینکه با فرایند و نحوه پخت محصولات آشنا می شوید، کاملا خیالتان از بابت رعایت بهداشت حین پخت محصولات راحت می شود.

تنوع محصولات گز درددشتی


گز دردشتی سعی کرده است در فروشگاه خود انواع خوراکی های خوشمزه شهر اصفهان را با بالاترین کیفیت تولید کند که تمامی سلایق را پوشش دهد. تنوع بالای محصولات عرضه شده در این فروشگاه بگونه ای است، که با هر بودجه ای امکان خرید فراهم است. تا همه با دست پر و لبی خندان فروشگاه گز دردشتی را ترک کنند

2

گز لقمه دردشتی


گز لقمه را به ابعاد کوچک برش زده و هر کدام را در یک لفافه جداگانه بسته بندی می کنند. به طوریکه مغز داخل آن مشخص است. گز لقمه برای سرو در مهمانی ها و مجالس بسیار مناسب است. ماندگاری خوبی دارد از این جهت بسیار محبوب است. گز دردشتی سعی کرده است با تولید انواع مختلف گز با مغز های مختلف با درصد های مختلف و در بسته بندی های متنوع رضایت خاطر تمامی مشتریان را فراهم آورد و تمام سلایق را پوشش دهد.

انواع گز لقمه دردشتی
گز لقمه پسته
گز لقمه بادام
گز لقمه مخلوط
گز لقمه گردو
گز لقمه پسته ای بیدمشکی
گز پسته ای انگبینی


نکته اول:گز پسته ای انگبینی اعلا ترین نوع گز است. در واقع گز اصیل با انگبین تهیه می شود. اما به دلیل قیمت بالا و نایاب بودن انگبین امروزه کمتر در تولید گز از آن استفاده می شود. انگبین یک ماده بسیار پر خاصیت برای سلامت بدن است. گز مخصوص انگبینی دردشتی برای کسانی که علاقه دارند از خواص بی نظیر انگبین برای سلامتی بهره ببرند، همچنین از طعم دلچسب آن لذت بردنند در بسته بندی شکیل در دسترس است.

نکته دوم: گز بیدمشکی با عرق بیدمشک طعم دار شده و طرفداران خاص خود را دارد. درصد مغز بکار رفته داخل گز لقمه از 20 درصد تا 42 درصد متغیر می باشد.

گز آردی دردشتی


گز آردی محبوبیت بسیاری میان دوستداران گز دارد. مغز و محتویات داخل گز آردی دیده نمی شود و گز در بستری از آرد قرار دارد. مصرف گز آردی پر مغز با چای عصرانه در کنار خانواده می تواند یک تجربه ی عالی را برای شما رقم بزند. گز آردی دردشتی در سه طعم پسته ای, بادام و مخلوط پسته و بادام در درصدهای 30 و 40 تولید می شود.

گز جعبه کادویی


بسته بندی نقش مهمی در افزایش فروش محصولات غذایی دارد. یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین محصولات گز دردشتی گزهای اصطلاحا کادویی می باشد. گزهای کادویی دردشتی در حقیقت نماد هنر و صنایع دستی زیبای هنرمندان اصفهانی است. این محصول که با هنر قنادان این شهر ترکیب شده، یک بسته بندی شکیل و چشم نواز را ایجاد کرده است.

از طرفی یکی از مهم ترین خصوصیات گز این است که این محصول به عنوان هدیه و سوغات خریداری می شود. از این جهت بسته بندی شکیل برای کادو دادن بسیار مهم است. دردشتی محصولات کادویی خود را به زیبایی هرچه تمام تر طراحی نموده است.

جعبه های دست ساز چوبی با نقش گل و مرغ, خاتم کاری, ترمه کاری و جعبه فلزی می تواند یک گزینه مناسب برای سوغاتی و کادو دادن باشد. لازم به ذکر است که گز دردشتی علاوه بر تولید گز سایر سوغاتی های شهر اصفهان را نیز با کیفیت بالا تولید می کند.

سوهان عسلی دردشتی


سوهان عسلی دردشتی با عطر و طعم عالی یکی از تولیدات پرفروش برند دردشتی است. محصولات این گروه شامل سوهان گزی با خلال پسته و بادام, سوهان عسلی تخت, سوهان عسلی لقمه ای و سوهان عسلی جعبه فلزی است. سوهان عسلی از سوغاتی های مخصوص اصفهان است که بافت آن با سوهان سنتی قم متفاوت است. بنابراین می تواند یک تجربه متفاوت از طعم سوهان باشد.

3

پولکی دردشتی


پولکی یک نوع آبنبات ترد و شکننده است که از قدیم در میان مردم اصفهان بسیار محبوب بوده است. پولکی از سوغاتی های مهم شهر اصفهان است. این محصول را می توان به عنوان جایگزین قند در کنار چای مصرف نمود. یکی از مهم ترین خصوصیات پولکی تنوع طعم آن است. پولکی دردشتی در طعم های کنجدی, نارگیلی, لیمو, پسته, زعفران و میکس موجود است.

در کنار همه محصولاتی که در بالا ذکر شد, شیرین های معروف و سنتی اصفهان مانند برشتوک, شیرینی کرکی, نان برنجی, شیرینی نخودچی , کلوچه های مغزدار سنتی اصفهان به صورت تازه و در مقابل مشتری پخته شده و عرضه می شوند. در یک کلام تمام آن چه شما دلتان بخواهد در این فروشگاه جمع آوری شده است. بنابراین شما می توانید با خیال راحت هر آن چه که دوست دارید انتخاب و خریداری کنید.

گز دردشتی روی کیفیت و مواد اولیه مورد استفاده خود و طعم محصول نهایی بسیار تاکید دارد. تمامی محصولات این برند عاری از هرگونه مواد افزودنی است. همچنین برند دردشتی سعی کرده تا با کیفیت ترین بسته بندی را برای محصولات خود انتخاب کند. زیرا بسته بندی گز تاثیر بسیار زیادی روی ماندگاری این شیرینی خوشمزه دارد. این برند همواره سعی داشته بسته بندی این محصولات فرهنگ و هنر اصفهان را به خوبی منعکس کند .

خرید اینترنتی گز دردشتی


امروزه بسیاری از مردم خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهند . برای خرید محصولات گز دردشتی لازم نیست حتما به اصفهان سفر کنید. بعد از اقبال مردم به خرید اینترنتی, این برند اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود از طریق سایت کرده است. بنابراین علاقه مندان به سوغاتی های اصفهان می توانند به آسانی محصولات مورد علاقه خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند.

شعار گز دردشتی، اصالت طعم از گذشته تا امروز می باشد. این شعار نشان می دهد که حفظ اصالت و کیفیت محصولات از اصلی ترین خط مشی های این شرکت می باشد. شما می توانید از هر کجای ایران محصولات این برند را خریداری کنید. همچنین پس از سفر به شهر زیبای اصفهان، این برند با قدمت بالا می تواند به عنوان سوغاتی یک انتخاب خوب از میان تولید کنندگان گز در اصفهان باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها