نادعلی منتخب شورای ششم خبر داد:

تکذیب انصراف میان 6 گزینه نهایی شهردار تهران/جزئیات جدید از روند انتخاب سکاندار بهشت

منتخب شورای ششم تهران ضمن تکذیب انصراف از میان شش گزینه نهایی انتخاب شهردار، گفت: هیچ فشار و اجباری برای انتخاب فرد خاصی میان گزینه ها نیست.

تکذیب انصراف میان 6 گزینه نهایی شهردار تهران/جزئیات جدید از روند انتخاب سکاندار بهشت
کد خبر: 508717
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ۱۰:۱۰:۳۷

اعتمادآنلاین| علیرضا نادعلی منتخب شورای ششم تهران درباره روند انتخاب شهردار در پایتخت اظهار داشت: در حال حاضر شش گزینه نهایی انتخاب شهردار وجود دارد و اینکه برخی گمانه‌زنی کرده‌اند که انصراف یکی از این شش گزینه نهایی وجود دارد، صحت نداشته و انصراف اصلاً میان این شش نفر مطرح نیست.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه مسائل مطرح شده در مورد انصراف شش گزینه نهایی، شیطنت رسانه‌ای است،‌ گفت: شش گزینه نهایی کماکان پای کار ایستاده‌اند و همه برنامه‌هایشان را به منتخبین شورا ارائه داده‌اند.

نادعلی ادامه داد: قرار بود صبح امروز جلسه ویژه‌ای برای انتخاب شهردار از میان شش گزینه برگزار شود که به دلایلی همچون تداخل جلسه برخی از منتخبین با جلسات دیگر آنها، آمار منتخبین جهت برگزاری جلسه به حدنصاب نرسید و این موضوع برای بعدازظهر امروز موکول شد.

منتخب شورای ششم تهران خاطرنشان کرد: هیچ فشار و اجباری از بیرون برای انتخاب فرد خاصی جهت انتخاب شهردار نیست، البته افراد مؤثر، مسئولین و مردم گمانه‌زنی‌هایی در این زمینه دارند، ولی فشاری در این راستا نیست و خود منتخبین شورا میان خودشان و خدا حجت داشته‌اند که بهترین گزینه را انتخاب کنند.

وی گفت:‌ کسانی که برنامه ارائه نداده‌اند، خود به خود از میان گزینه‌ها حذف شدند، البته برخی نیز طی هفته‌های گذشته به دلایلی از قبول مسوولیت در شهرداری به عنوان شهردار انصراف داده بودند و حالا فقط شش گزینه نهایی باقی مانده است.

وی بیان داشت: ‌شاخص‌ها مشخص هستند و انطباق شاخص‌ها با افراد را انجام می‌دهیم تا شهردار جدید تهران را انتخاب کنیم. انقلابی و جهادی بودن، دارا بودن توانمندی و مدیریت مالی و اقتصادی نمونه‌هایی از 10 شاخص است که برای انتخاب شهردار درنظر گرفته‌ایم و پیش از این همه منتخبین شورا به اشتراک نظر در مورد شاخص‌ها دست یافتند و حالا بحث و جلسه برای انتخاب شهردار این خواهد بود که کدامیک از شش گزینه نهایی انطباق بیشتری با 10 شاخص دارند.

وی گفت: به هر حال زمانی که می‌خواهد انتخاب انجام گیرد، باید همه‌جانبه موضوعات را بررسی کنیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم. هرکدام از شش گزینه ویژگی‌هایی دارند که می‌توان روی آن حساب کرد و منتخبین فردی برمی‌گزینند که انطباق بیشتری با شاخص‌ها داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها