علی جهانشاهی، جانشین معاونت نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیا:

آمادگی رزمی و توان دفاعی مهم‌ترین مولفه یگان‌های نظامی هستند

جانشین معاونت نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیا گفت: مهم‌ترین مولفه نیرو‌های مسلح داشتن آمادگی رزمی و توان دفاعی هستند تا بتوانند در برابر تهدیدات روز دشمن ایستادگی کنند.

آمادگی رزمی و توان دفاعی مهم‌ترین مولفه یگان‌های نظامی هستند
کد خبر: 508784
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ۱۲:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علی جهانشاهی، جانشین معاونت نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء ستاد کل نیرو‌های مسلح در جمع فرماندهان یگان‌های عمده نیروی زمینی ارتش، با تاکید بر اینکه فرماندهان باید یگان خود را همواره در شرایط شب عملیات آماده نگه دارند، گفت: مطالبه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) این است که در هر حالتی یگان‌های نظامی باید از آمادگی رزمی و توان دفاعی بالایی برخوردار باشند و فرماندهان باید یگان تحت امر خود را همانند شب عملیات ببینند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جانشین معاونت نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارزیابی یگان‌های نیرو‌های مسلح را بسیار مهم خواند و افزود: ارزیابی میدانی توان و آمادگی دفاعی و رزمی در راستای روزآمد کردن نیرو‌های مسلح برای مقابله با تهدیدات و جنگ‌های آینده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مهم نیروی انسانی اشاره و تصریح کرد: نیروی انسانی در سطح نیرو‌های مسلح بسیار مهم و مولفه اصلی محور آمادگی رزمی است به ویژه در ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی بعنوان محور است.

امیر سرتیپ جهانشاهی به موضوع مهم "تحرک" در یگان‌های نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: قدرت نظامی و دفاعی باید همیشه در اوج باشد، تحرک و چابکی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در حال حاضر در حد مطلوبی است، در شرایط کرونایی نیز آموزش‌ها نادیده گرفته نشد، نیرو‌های نظامی در هر شرایطی باید برای ارتقا آمادگی رزمی تلاش کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها