کد خبر: 508881
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ۱۰:۴۵:۵۴
| |

پایان تدوین مستند زندگینامه حسین پناهی "کسی که هیچکس نبود"

کار تدوین مستند زندگینامه زنده‌یاد حسین پناهی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن کیانی به پایان رسید.

پایان تدوین مستند زندگینامه حسین پناهی "کسی که هیچکس نبود"
کد خبر: 508881
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ۱۰:۴۵:۵۴

اعتمادآنلاین| محسن کیانی از پایان تدوین فیلم مستند ( کسی که هیچکس نبود ) زندگینامه زنده یاد حسین پناهی خبر داد و گفت: استارت فیلم مستند "کسی که هیچکس نبود" در سال 1395 در استان کهگیلویه و بویراحمد زده شد و مرحله نگارش و تحقیق و فیلمنامه حدود یک سال طول کشید.

به گزارش فارس، کارگردان و مستندسازی کهگیلویه و بویراحمدی بیان کرد: مرحله تدوین نهایی مستند تیرماه 1400 به پایان رسید و خوشحالم از این که توانستم اثری از نویسنده و بازیگر مطرح استان تولید کنم که بی‌شک ماندگار خواهد شد.

وی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود این فیلم امروز چهاردهم مرداد در سالروز وفات زنده یاد حسین پناهی با حضور هنرمندان و خبرنگاران در تهران رونمایی شود اما به دلیل شرایط کرونایی و ممنوع بودن تجمعات این برنامه لغو و به تاریخ دیگری موکول شد که طی روزهای آینده تاریخ دقیق آن مشخص خواهد شد.

کیانی با قدردانی از اهالی محترم شهر سوق و مردم خون گرم و مهمان نواز روستای دژکوه از عوامل و همکارانش در "مجموعه کسی که هیچکس نیست" تشکر کرد.

راوی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز الناز عکاف، گوینده متن _مهناز نجفی، مدیر تولید_هستی رهبر، گروه تولید_دارا حسین پور_خلیل عمران پور_ اسماعیل امینی، تصویربرداران_ صادق علایی_ باقر مردانی_صادق موسوی عوامل این مستند است.

تحقیق و پژوهش این مستند برای عهده محسن کیانی_ کبری راخداپور، صدابردار علی اسکندری- سجاد امیری، طراح صحنه و لباس امید موسوی، تدوین یاشار اکبرپور، منشی صحنه بهاره بشکار و مجری طرح موسسه فرهنگی و هنری ، هنرنمای دنا است.

حسین پناهی شاعر، نویسنده و بازیگر در تاریخ 6 شهریور 1335 در روستای دژکوه کهگیلویه و بویراحمد به دنیا آمد و 14 مرداد 1383 در تهران درگذشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها