وزرای خارحه ایران و کویت دیدار کردند

وزرای خارحه ایران و کویت در خصوص روابط دوجانبه و آخرین وضعیت مسائل منطقه و دیگر موضوعات مورد علاقه طرفین به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

وزرای خارحه ایران و کویت دیدار کردند
کد خبر: 508935
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ۱۴:۴۸:۴۴

اعتمادآنلاین| احمد ناصر المحمد الصباح وزیر امورخارجه کویت که برای حضور در مراسم تحلیف رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به تهران سفر کرده است، ظهر امروز در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در خصوص روابط دوجانبه و آخرین وضعیت مسائل منطقه و دیگر موضوعات مورد علاقه طرفین به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کویت ‌در این ملاقات ضمن تبریک مجدد انتخاب جناب آقای رییسی، بر عزم کشور متبوعش برای گسترش همه جانبه روابط تاکید و خواستار رایزنی‌های بیشتر دو کشور در حوزه مسائل منطقه ای و بین المللی شد.

احمد ناصر المحمد الصباح با ارج‌نهادن بر مساعی 8 ساله ظریف، ابتکارات مطروحه از سوی جمهوری اسلامی ایران برای همکاریهای منطقه‌ای در خلیج فارس را با اهمیت توصیف کرد.

در این ملاقات ظریف نیز با تمجید از روابط محترمانه، دوستانه و نزدیک دو کشور ایران و کویت، ضمن مرور تلاش‌های گسترده انجام شده برای ارتقاء روابط فی‌مابین، از تداوم و ارتقاء این تلاش‌ها در دولت سیزدهم در چارچوب سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با همسایگان خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها