المپیک 2020 | حمیده عباسعلی از المپیک توکیو حذف شد / پایان کار تیم 2 نفره بانوان بدون مدال

نماینده وزن 61+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران پس از پیروزی در نخستین مبارزه، برابر حریفی از سوئیس تن به شکست داد.

المپیک 2020 | حمیده عباسعلی از المپیک توکیو حذف شد / پایان کار تیم 2 نفره بانوان بدون مدال
کد خبر: 509121
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۶ ۱۰:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه رقابت‌های گروهی وزن 61+ کیلوگرم کاراته بانوان در المپیک 2020 توکیو، حمیده عباسعلی در چهارمین و آخرین مبارزه مرحله گروهی مقابل گونگ لی از چین به روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد تا با مجموع 2 پیروزی و 2 شکست از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازبماند و از دور رقابت‌ها کنار برود. در گروه عباسعلی، نمایندگان مصر و چین به عنوان نفرات اول و دوم راهی مرحله نیمه نهایی شدند. در گروه A نیز زارتسکا از آذربایجان و برولتسوا از قزاقستان به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم راهی نیمه نهایی شدند.

به گزارش ایسنا، عباسعلی پیش از این در مبارزه نخست خود مقابل لامیا معطوب دارنده مدال‌ برنز جهان 2018 از الجزایر 4 بر صفر به برتری رسید، سپس برابر النا کویریچی از سوئیس 4 بر صفر شکست خورد و در سومین مبارزه مقابل فریال عبدالعزیز از مصر به برتری 9 بر 7 رسید.

النا کویریچی از سوئیس، فریال عبدالعزیز از مصر، گونگ لی از چین، لامیا معطوب از الجزایر و حمیده عباسعلی از ایران نفرات حاضر در گروه B بودند که در پایان مبارزه‌های گروهی، نمایندگان مصر و چین راهی نیمه نهایی شدند و 3 کاراته‌کای دیگر از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

پیش از این سارا بهمنیار در وزن 55- کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفته بود. به این ترتیب تیم دو نفره بانوان ایران بدون کسب مدال به کار خود در المپیک توکیو پایان داد.

هدایت تیم ملی بانوان در این رقابت‌ها بر عهده سمانه خوش قدم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها